灣仔榮興小廚

2016/05/11 07:49:08 網誌分類: 講飲講食
11 May

呢兩個月,我個肚好忙碌!除左要捨命陪姪女,食盡黃埔區外,有咁啱舊同事又分別約左聚會;聚咩嘢會吖,咪不離食、食、食!

一方面講到香港飲食業步入寒冬,但睇嚟又唔多似喎!我地四人幫約左響今個黑色星期五聚餐,舊同事響香港島灣仔區訂檯,間間都表示晚飯分兩個時段:六點同八點半,但上半場八時十分要交檯。因為有兩位舊同事尚未退休,所以我地一向約七時半晚飯,呢兩個時段無論上、下半場都唔係咁啱,最終惟有改去會所食---貪佢冇時限囉!

尋晚約左另外一個四人幫晚飯,朋友建議去灣仔「榮興小廚」。舊同事打去訂檯的時候,該店一樣表示分兩個時段,期後得知我地訂嘅係星期一,才表示冇問題。吓!依家真係咁好景咩?

淨係睇個店名,還以為是茶餐廳!位於灣仔W Square 1字樓--集成與七海中心之間。

我第一個到達(睇開啲啦!鬼叫我係御用閒人咩),真係唔多似酒樓,不過都算乾淨企理:

當時六點鐘,冇咩嘢客,我揀左個窗口卡位坐:

六時十五分,由於其中一位舊同事尚未到達,朋友建議叫個「沙薑雞腳」食:

個人認為:雞腳入口好稔,但不知何解,裡面啲筋尚未夠稔!味道唔錯。

朋友來過幾次,佢話「鮮蝦荷葉飯」與「老火湯」一定要柯打,遲了便售空。他與其他朋友光顧,必定會預訂。

尋晚係:龍脷葉雪梨雞腳湯,好味!每人有兩碗。

「鮮蝦荷葉飯」:驚死冇!一早叫定,結果食完啲餸,個飯都唔熱咯!好彩侍應好樂意幫我地再蒸熱佢,好食、亦唔油膩!不過食唔晒(有八小碗飯),四個人叫左五樣嘢、—個荷葉飯,一個小食加個湯---太過份啦!結果要打包半個荷葉飯。

「薑蔥蠔」:少有地加左唔少枝竹!味道好好。

「梅菜炒芥蘭」:「梅菜菜心」食得多,未見過炒芥蘭,咁咪要試吓囉!朋友太太食後表示,以後響屋企都可以試吓整呢味餸。

「炸豆腐竹笙火腿」:好味!將竹笙與金華火腿釀進豆府內炸,食過未?好食!

「椒鹽鯪魚球鮮魷」(可以淨係叫「椒鹽鮮魷」):好食!雖然係炸物,但係唔油。

「蔥油炸子雞」:好食!不過差不多食完至醒起未拍照。

食完有糖水送:「腐竹雞蛋薏米」。少有咁用左熟薏米煲,口感又幾得意!

埋單幾錢?唔知,因為唔係我找數,祇知道要過千!找數果位同事話唔貴喎,咁睇佢嘅菜牌都唔算好貴嘅。而且值得一讚嘅除左食物之外,係服務,全店由上至下都好親切,好好笑容。

我地離開時約晚上九時,成店都得四成客!可能淨係五、六、日客人較多掛。

離開時,其中一位朋友告知大廈後巷有間叫「後街牛扒」,中午$88任食牛扒喎!於是跟佢入後巷睇吓:晚餐係$138任食。我問朋友食過未?佢答食過,質素都OK喎!但係我地行入後巷時,燈光好暗,不過我時運低,見倒大大隻「小強」反晒肚瞓響條巷度,出嚟果陣又見倒另一隻大大隻嘅「小強」,大模斯樣響度巡視業務,我對此店嘅衛生程度真係有懷疑!店員見我地響度望,仲雞咁腳走出嚟派咭片添。不過,我唔會試囉!

回應 (1)
我要發表
2016/05/11 13:15:34 回覆

小廚幾好,小強就不好了!

user