櫻花蝦蒸水蛋

2016/05/20 14:09:50 網誌分類: 講飲講食
20 May

上個月肚皮太放肆,我講左等姪女返美後要食清啲補數。我份人坐言起行,嘩!今個月每餐肉都唔多一兩,希望減番啲脂肪等九月啦----姪女講佢九月回港,因為上海舊同事響日本沖繩結婚,佢會經一經香港再去日本喎。

我覺得乾嘅櫻花蝦與響上海南貨店出售嘅「蝦皮」食味、口感都差不多,不過,後者便宜得多!論營養價值可能一樣----補鈣。祇不過蝦皮較櫻花蝦便宜,通常五蚊一包,可用多次,櫻花蝦則色澤靚啲。櫻花蝦乾依家好多地方有得賣,譬如:「?上」啦!

材料:

蛋三隻

櫻花蝦乾一小碗

蔥花(冇咪唔用囉)

一. 櫻花蝦乾略洗掠乾,放白鑊內用小火烘至乾身、輕身兼有小小脆身。

二. 蛋加水225毫升打勻,下鹽半茶匙、糖1/3茶匙打勻,用篩隔過。臨蒸前拌入櫻花蝦(蝦會浮面),中火蒸約七分鐘。

三. 開鑊蓋洒上蔥花,稍蓋上焗一吓,淋上橄欖油及蒸魚豉油即成。

註:如沒有橄欖油,便要在蛋差不多蒸熟前,另外煮適量熟油,待蛋蒸熟時開蓋,洒上蔥花,並淋上熟油及蒸魚豉油。

回應 (6)
我要發表
2016/05/23 10:49:07 回覆

係海鮮都有啲腥味架啦!如果怕腥,咪落啲胡椒粉囉,我唔落都冇問題。

2016/05/23 10:21:16 回覆

我都買左包櫻花蝦,但係好腥,係咪全部都係咁腥架! {#iconb_25}

2016/05/22 10:21:33 回覆

又打錯字,係「食得太多」至真!

2016/05/21 20:31:43 回覆

Cat:食我太多,係時候節食啦----我呀!

2016/05/21 20:25:33 回覆

呢味餸好呀!簡單易學,又啱老人,唔該van!

2016/05/20 14:33:03 回覆

碟蛋第一眼望見很恐怖,好似很多蛇仔!

user