白酒煮花蛤

2016/06/05 08:45:28 網誌分類: 食譜
05 Jun

我份人喜歡食海產:但凡有殼嘅我都鍾意食!蟹同蝦,兩者我較喜歡前者,因為有要向難度挑戰囉!不過我吾喜歡龍蝦,寧願食大蝦。

如果果日我自煮,必會一早買餸,上午做好晒啲準備工作,飯前半小時動工,一般廿分鐘至卅分鐘有得食。

前日一早要去旺角做身體檢查,跟住約左扮靚靚。原本諗住做完體檢、食埋早餐才去扮靚,時間配合得天衣無縫,誰知人算不如天算!

今年約此醫療中心做體檢,貪佢夠大、夠闊落,等同坐都較舒服。以前我去佐敦做體檢,大約45分鐘便可走人,但大有大嘅唔好----人多!抽血等廿分鐘、照X光等廿分鐘、見醫生又等廿分鐘-----唉!人生有幾多個廿分鐘吖?

結果迫住將扮靚時間順延半小時,依然冇時間食早餐!扮完靚又約左曲友交收曲詞,但因為時間改來改去,早餐要等到下午二時十五分才有得食!

攪掂晒所有嘢,果陣係二時四十五分,此時街市大部份檔口都未開,不過即管去睇吓,買倒咩嘢、咪食咩嘢囉,大不了咪食齋,菜一定有得賣!

呵呵呵!居然見倒有海鮮檔開左喎,放左不同種類嘅蜆:

有黃沙蜆($16一斤)、普通蜆($14一斤)、花蛤(靚嘅蜆, $42一斤)....再大隻果啲成左精,叫做蚌:貴妃蚌、太子蚌、胭脂蚌....!

我買左一斤花蛤。趁住當時冇咩嘢人行街市,檔主得閒,咁咪「嗲」兩句囉!

我:「呢幾種蜆有咩嘢分別?我當然知價錢有分別啦!但食味如何?」

檔主:「花蛤最貴,但亦最好食,口感較爽;黃沙蜆較稔身(可能老人家會喜歡喎)。出面日式食肆一般用黃沙蜆,祇有較高級店鋪才會用花蛤。」

蜆係我喜歡食嘅海產,因為佢快熟,永冇甩拖!我一向食開花蛤,不過下次會試吓買黃沙蜆。因為較便宜?單睇價錢「係」,但係佢嘅殼較厚身,即係重秤啦,所以未必真係較便宜,反而要試過,才知食味如何?不過,我記得上次響「板長壽司」叫清酒煮蜆,好似係用黃沙蜆,我覺得OK喎(可能少吃多滋味啦!而且,黃沙蜆殼厚身,造型靚仔啲)!

「白酒煮花蛤」除左花蛤係新鮮買之外,其他材料我屋企都有。

材料:

花蛤一斤略沖水隔水

白酒200毫升

洋芫茜碎1湯匙

蒜茸2粒

牛油1安士

橄欖油

熱鑊加入橄欖油、牛油及蒜茸爆香,撞入白酒煮滾,加入花蛤蓋上,待花蛤張開即倒入芫茜碎炒勻。

註:

1. 依家買花蛤,檔主已預先處理過,很乾淨,不會有沙。

2. 喜歡的話,可以加入忌廉(一般超市賣成三十蚊一小盒,一次用半盒都成十五蚊啦---唔化算。最近發現響「烘焙店」有售,同一牌子價錢便宜左四成!不過,可以唔落嘅,我都係唔落咯)。

 

回應 (5)
我要發表
2016/06/08 15:07:06 回覆

其中$80俾左鋪租!

立 冬
立 冬 2016/06/08 14:01:40 回覆

上次去安南越南餐廳吃了個椰青煮花蛤,也很鮮味,除椰青還有洋蔥粒,可惜$168只得6隻大花蛤,略貴.

2016/06/06 13:55:30 回覆

海鮮好吖,話咁快就有得食!

2016/06/06 12:20:27 回覆

我都好鐘意食海鮮,除左三文魚,好腥嘅都唔掂,蝦、蟹、蜆、螺、蚌都啱。 {#iconb_23}

2016/06/05 15:37:00 回覆

我的孫很喜歡食蜆。

user