有口話人

2016/06/06 10:06:50 網誌分類: 時事
06 Jun

「犯民」經常揶揄建制派以「蛇齋餅粽」吸引選民,但以我多年地區工作所見,以這種方法吸引、或者接觸街坊/選民又豈獨是建制派,「犯民」做地區工作的議員一樣做緊同樣事----可能「上樑不知下樑事」,才會以此向敵方挑機!

不過,以一個街坊/選民來說,此事有何不妥?母親節派花、端午節派粽、中秋節派月餅....好正常啫!剛過去嘅母親節,我都見倒「一舊雲」響街派花啦!難道「犯民」不食人間煙火,淨係靠收「黑金」渡日咩?吸唔倒選票、當唔上議員,仲邊度有「黑金」送上門?

今個星期便是端午節,當然不同黨派都會爭取機會(有藉口)接觸街坊。做咩嘢好?梗係派粽(或者加埋個人介紹單張)啦,淨係派單張有幾多人會收?而且,仲有幾個月便是「垃圾會選舉」,依家唔宣傳、更待何時?君不見全港不少大型廣告地點都忽然間掛上大大個人像咩?雖然佢地冇講明自己參選(因為唔講得:講左就要計入選舉經費!未選經已爆煲),明眼人一睇就知發生咩嘢事啦。

派還派,雖然係免費,但係食得落肚嘅嘢最緊要安全(唔理你係咩嘢派黨)。但係,你睇吓:(我仲以為係垃圾站嚟)`

a12d

不少區議員在端午節臨近會向街坊派粽以表關懷,經常批評建制派蛇齋餅粽的泛民,有口話人無口話自己,有街坊昨日就向文匯報爆料,指「傘兵」徐子見、公民黨的黎志強及工黨的麥德正等3名東區區議員,在屋邨空地包粽,擬準備向當區居民派發。但街坊最擔心的是他們露天包粽,又使用疑似「垃圾桶」來洗米,會令食物衛生質素欠佳,有可能會累街坊食物中毒。

 

記者翻查徐子見及黎志強的Facebook發現,他們確於前日在戶外鋪滿粽葉、糯米、鹹蛋等食材,更以印有「興華(二邨)屋邨管理諮詢委員會」的膠桶盛載,有義工以水喉取水,以及用明火「烚粽」。

 

食環署指,倘有關人等製作的粽是向外銷售,就需要領取臨時食物製造廠牌照,及受牌照條例監管。如果這些粽只是自己食用或免費派發,就不屬於食環署的職責範圍,只會密切關注情況。(咁樣講法,大家以後仲敢唔敢接受呢類食得落肚嘅嘢呢?)

 

回應 (0)
我要發表
user