正能量分享

2016/06/07 07:24:46 網誌分類: 教育
07 Jun

!

目標要定得高,但不能超乎現實-----「港獨」嘅思想,咪脫離左現實囉!

要保持冷靜-----頭腦清醒,諗嘢都正常啲;動不動搶人咪、踢人喼嘅人,咪唔得冷靜囉!

要珍惜光陰-----工作時工作、讀書時讀書;求學時期唔認真讀書,未曾夠秤就發白日夢,想選「垃圾會」、「選特首」,咪響度浪費光陰囉!

要日新月異------廿七年咯,都仲係叫住同一樣嘅口號,一成不變!正常人都俾佢悶親!

要量入為出------一個人清茶淡飯一樣可以過日,為左食好啲、住好啲出賣人格,非正常人所為!

要反觀自己-------責備人之前,唔該諗諗:自己係咪做緊同一樣事!

要照亮別人-------當你用欣賞的眼光看別人時,別人也會向你投來欣賞的眼光;當你用鄙視的眼光看別人時,別人也會向你投來鄙視的眼光唔係淨係識揸住枝洋燭,就算照住別人架!

要扛起重擔-------先從輕嘅嘢做起吖:細個識自己背書包上學、大個識執好書包上學、出嚟社會工作要不怕苦、肯承擔、為人子女嘅要培育好下一代、亦要「反哺」上一代!

要拓闊視野-------唔係曾經環遊世界就算係視野廣闊嘅,思想狹窄就死啦!

要腳踏實地-------即係要做實事,唔係憑空想一啲嘢出嚟,就以為可以實現!

該放下時就要放下------如果唔識得放下,心又點會寬呢?咁咪成世人困響個死胡同度囉!咁同青山啲病人困響四面牆度有何分別?

回應 (0)
我要發表
user