手撕沙薑雞

2016/06/10 08:33:50 網誌分類: 食譜
10 Jun

 

端陽節,香港人差點冇新鮮雞食!對我來說,有冇新鮮雞都冇所謂,依家久不久鮮雞都出問題,我相信不久的將來都係要食冰鮮雞。

除左買雞腳或者雞翼,我甚少會買新鮮雞食。如果用全隻雞,我多數會用無激素飼養嘅法國BB雞,或者買細隻嘅冰鮮雞。計我話:如果買倒質素好嘅冰鮮雞,煮出嚟、食味未必輸俾新鮮雞。

尋日就響「祥興」買左隻「唐順興冰鮮雞」,$32一小隻。解凍後必需將雞腔內的肺部取出(否則煮極都唔熟)及將近屁股的雞油取走,跟住落薑汁、紹酒、沙薑粉及約一湯匙海鹽裡外塗勻醃最少兩小時;蒸前在雞腔內塞入蔥,中火蒸廿分鐘,熄火焗十分鐘。

如果想慳工夫,待稍涼斬件上碟即可。

如做手撕雞,攤至稍涼,帶上膠手套將雞肉撕開上碟。食時將少許蒸汁拌上沙薑粉及麻油,淋上雞肉面。(往時我買農家雞,肉質較稔;但那凍肉鋪已结業,今次呢隻優鲜雞,口感較隹,拍得住新鮮雞)。

 

我份人好慳家架,拆左嘅雞骨加舊薑同水煲成雞湯,灼白菜食:

回應 (2)
我要發表
2016/06/10 12:06:33 回覆

我尋日都手撕左雞,用雞肉炒椰菜。

383383
383383 2016/06/10 09:35:42 回覆

哈…睇見都想食!

user