秋月照籬人

2016/06/12 20:16:34 網誌分類: 粵曲(對唱)
12 Jun

尋日北上。北上做咩嘢?梗唔係扮靚(自認為經已夠靚,唔駛扮)、更加唔係按摩(我最怕)、亦唔係跳舞(我從小就唔鍾意呢樣嘢),其實北上祇係獨孤一味:唱歌!

曲友芳芳下月初「出騷」唱「秋月照籬人」,呢首算係新曲,我個人唔係咁喜歡首歌,不過芳芳叫到,咪陪佢作最後衝刺囉!何解我唔喜歡呢首曲?故事言之無物、曲詞堆砌得唔靚!難唱?唔算囉!我諗比較難嘅係埋尾果段新小曲,平子喉唱法不同,很容易受對方影響而跟左對方唱囉!

曲情描述:

花王之女陶霜月與少爺林子才相戀,珠胎暗結,才卻被逼娶富家千金嚴家慧。才于新婚夜決定私逃,臨行前與霜月話別,互訴離情。

日期:2016年6月11日

地點:非凡軒

演唱者:芳芳/Van

 

https://app.box.com/s/ztid4xajoz2guvsnovknoq61njegtqkg

回應 (0)
我要發表
user