滿腦子垃圾!

2016/06/15 07:15:25 網誌分類: 時事
15 Jun

港產官僚大事做唔到,小事做唔好,好似減廢咁吖,以為縮細垃圾桶個口就掂,隨時可能弄巧成拙,垃圾不減反增,縮細桶口變笑大人個口。冇神經政府冇嗰樣整嗰樣,真係唔到你唔服。

 

話說垃圾徵費計劃最快兩年後落實,作為過渡措施之一,食環署由尋日起分批更換街道上嘅垃圾桶,入口位由原來三百七十毫米乘一百九十毫米,縮小至二百三十毫米乘一百五十毫米,之後將會逐步減少垃圾桶數量。有市民話如果有大型垃圾,會先握細再扔入垃圾桶,質唔落就會拎住,亦有人話大型垃圾會棄置喺垃圾房喎。(舊果啲垃圾桶無緣無故換左佢,有冇徵詢過民意;垃圾桶廢存,有冇問過「垃圾會議員」?少左垃圾桶係咪會少左垃圾?如果係,咁係咪要減少食環署清潔工人數目?)

 

講就咁講嘞,唔係個個咁自覺架。記者視察所見,好多垃圾桶旁堆滿一袋二袋,甚至垃圾桶頂都好似玩層層疊咁,烏煙瘴氣,慘不忍睹,清潔工人工作量大增,嗌晒救命。之不過咁,工友就話辛苦啫,烏蠅老鼠不知幾happy,事關今後唔使咁頻撲貢入垃圾桶搵食,鍾意幾時開餐都得。你話嘞,垃圾桶口由大變細已經搞到一鑊粥,之後減少垃圾桶數目,老鼠烏蠅大軍攻陷香港,容乜易爆發瘟疫。(講就講得好聽,大型垃圾自己拎去垃圾站。但係:唔係個個屋企附近有垃圾站。我家附近嘅垃圾站,十次行過九次都下半閘!)

 

有環保團體就講得啱嘞,當局改用「細口」垃圾桶,配合日後垃圾徵費,係參照台北嘅做法,但人哋有教育同宣傳配套,而香港就百無,淨係放大垃圾桶上嘅警告標語就當交咗差,點會有效吖。再講,台北同南韓等地減廢措施多管齊下,軟硬兼施,包括喺衞生黑點加裝閉路電視捉「垃圾蟲」,又或者鼓勵市民舉報,將部分罰款當作獎金,港產官僚跟啲唔跟啲,連抄都抄得唔湯唔水,分分鐘事與願違(口架)。(依家市民都習慣左帶環保袋出街,第日係咪要帶多個垃圾袋出街呢?)

 

等功夫茶點醒班官喇。當年法國政府殖民越南期間,眼見鼠害成災,於是頒布命令,民眾殺一隻老鼠賞銀若干,點知鼠患反而愈演愈烈,鬼咩,原來有人私自繁殖老鼠當作財路。同樣道理,啲人冇公德心,縮細垃圾桶口咪即係變相鼓勵亂拋垃圾。香港人質素有幾高,大家心照喇。

 

一隻手掌拍不響,部分市民觀念跟唔上,政府宣傳不力,加上配套不足,難怪香港喺環保方面輸人哋九條街。大家有眼睇,「藍廢紙、黃鋁罐、啡膠樽」口號講咗N咁多年,有團體抽查公眾地方嘅三色回收箱,發現真正可回收物料少得可憐;反觀私人屋苑回收箱嘅成效理想得多,講到底咪因為當局管理無方囉。連最基本嘅廢物分類都搞唔掂就學人搞垃圾徵費,向市民荷包開刀,咪盞激起民怨。

 

一句到尾,減少廢物,由官(同垃圾會議員)做起。大件人形垃圾一日存在,香港環保想成功都幾難!(講得好!)

--------------------------------------

最新情況係:

市民無視警告 照棄桶旁

食環署將「大口仔」垃圾桶換為「細口仔」垃圾桶,原意鼓勵市民將大型垃圾棄置垃圾站,但成效不彰,記者昨於街道上巡視,發現「細口仔」垃圾桶內包括可回收的膠樽,市民無視桶上警告字句,胡亂將體積較大的紙箱等棄置垃圾桶旁。

食環署職工權益工會副主席李美笑指出,「梗係加重(工作量),辛苦好多。」市民將垃圾棄置垃圾桶旁的情況,推行新措施後更嚴重,「多咗一包、二包垃圾喺度。」她批評政府宣傳不足,市民根本不清楚政策目的;配套亦不足,對海外成功例子「一知半解」,例如台北會配合監督工作及獎勵計劃,本港則欠奉。

李美笑亦認為,環保署與食環署協調不足。環保署推出政策,食環署執行,但並沒有因而增撥資源予食環署,「人手都唔加。」她建議,政府支持回收再造的環保工業,提升回收物料的價格,「有需求,就無人再當係垃圾。」

咁係咪可以用呢個理由嚟增加人手做檢控、清潔呢?

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/06/15 18:13:07 回覆

在外國,特別是歐洲,當推行一個新政策時,往往會執行重罰,嚴罰,令市民首先不犯錯,習慣了,自然你不出聲,他們都會照做。

香港?乜都話教育教育。有罰則形同虛設,有法不執,執法不嚴!

單就垃圾蟲遊戲,攪了那麼多年,咪得個笑字囉!

正成班廢柴!大事做唔到,小事做唔好!哈…形容得真是貼切!

user