我祇信事實

2016/06/20 07:11:45 網誌分類: 時事
20 Jun

「銅鑼灣書店」事件發展至今,我隻言未提及,因為我唔知內情,唔想憑空判斷!

銅鑼灣書店賣嘅係咩嘢書,我唔知、亦冇興趣知!反正香港言論自由吖馬---教人自殺嘅書、教人殺人嘅書,祇要有錢,隨處買得倒!冇錢咯喎....可能公眾圖書館有得借都唔定!講到呢度,我真係寧願香港冇言論自由,否則「毒果」、「暗報」..之類嘅毒物又點可以存在,禍及下....下一代吖!

 

銅鑼灣書店五人離奇失蹤事件發生八個月,店長林榮基返港後突然爆料說:「去年十月底返回內地,原定是要與位於東莞的女友歡聚。那知就在羅湖關口被公安拘留,罪名是指他販賣禁書到內地,違反國內憲法,牴觸中國法律。」

唉!一個有妻在港,卻有女友在內地,同時間有兩個女人嘅男人,佢講嘢有公信力咩?雖然話「人不可以貌相」,但係我信「相由心生」架!

尋日竹戰。我地經常都係談笑論兵架啦(所以我咪成日走雞囉),講到呢位先生,友人表示:佢想借今次事件攪大佢,等內地唔敢郁佢啫!(咁咪正合AV仁意思囉!各取所需)

但係,如果佢女友係內地人,佢有冇諗過咁樣做會連累女友呢?早兩日睇「琅琊榜」,夏江問:為佢一個衛琤,犧牲一個梅長蘇,值得咩?

呢啲事,發生響一個冇承擔嘅人身上,梗係你死好過佢死啦!

 

他又說:「很對不起內地的女友,幫他投寄禁書受到牽連,冀中方會善待書店的同事及朋友,「如上帝善待人一樣」。」(識著啲咁嘅男友,注定佢冇運行)

而且,如果佢講嘅係真話,我會奇怪:點解佢會有機會返香港?須知道:祇有死人係唔會爆料嘅!

林榮基觸犯了內地法律,鬼遮眼自投羅網,就一味炮轟「一國兩制已名存實亡」「香港冇得救」,可嘆小人心,惡毒似豺狼。(我祇知佢係響內地被捕---即係唔存在「一國兩制」問題啦!佢唔上內地咪冇事囉!)

咁李波又如何?我一樣唔信佢架!

用自己方法返內地?唔係冇可能,以前都不知幾多罪犯乘「大飛」返內地啦。不過呢啲都係罪犯嚟,好人好姊會唔會用呢個方法吖?咁即係佢如果係用呢個方法,即係佢自認係罪犯,如果佢係在不自願情況下響香港被帶返內地,咁就可能會與「一國兩制」有關!問題係:帶佢返內地嘅係咩嘢人?會唔會係佢嘅仇家?

所以,呢件事太多疑點啦,唔係我地局外人可以隨意下判斷嘅!

回應 (6)
我要發表
2016/06/20 19:57:02 回覆

Winwon:  多谢到访。我非智者,祗是現今年輕人太冇分析能力一人云亦云!

2016/06/20 14:01:04 回覆

妳是智者,當然不會被蠱惑;但社會上大部份人均是人云亦云的,就容易受蠱惑、容易受騙!

383383
383383 2016/06/20 09:41:57 回覆

聽說,他被警告之後,就叫女友幫他寄出。

原來,女友是要來利用的。

立 冬
立 冬 2016/06/20 09:32:44 回覆

林先生最可笑的是說自己不知犯了甚麼罪會被人拉?賣了禁書多年依然夠膽回內地,其實是被捉得太遲了.

383383
383383 2016/06/20 07:50:55 回覆

單單香港海關,到現在,仍無追究李波用甚麼自己方法,非法出境,就已經是一個疑問啦!

非法出入境,是那麼不受管制的嗎?可以隨意如此非法出入境,都不用上庭的嗎?

哈…無掩雞籠?

383383
383383 2016/06/20 07:47:26 回覆

哈…

果然講得很客觀…

user