PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

crossover樂隊求突破 許志安:我今年代表作!

2016/07/18 14:54:36 網誌分類: 娛樂
18 Jul

        許志安是我心目中的巨星,在樂壇早有定位的他仍不斷在音樂上尋求突破,繼去年堅持以廣東歌出戰內地歌唱比賽贏盡讚賞後,今年更會跟本地樂隊crossover推出概念唱片,由RubberBand主理的頭炮作《芝士》一出即獲各大電台熱播,許志安笑說:「首歌風格好開心、好熱鬧,想趁機畀多啲正能量香港人,其實這次project我完全放手任他們各自處理,四隊Band各自寫一首歌,只要他們覺得適合和代表到許志安就得,唱片預計年尾推出,相信這是我今年的代表作。」crossover作品將會陸續推出,然而,許志安今年最重要是進軍影壇,電影《兇手還未睡》將於今年上映,同時亦已開始籌備下一部電影作品,我敢保證許志安今年將在電影上重新定位,大家拭目以待。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭子僖
攝影:謝民光、袁東亮
場地提供:PalcoRistorante(電話:26188383)

        許志安的工作態度絕對值得新一代歌手學習,為能在音樂上有新突破,他提出跟樂隊crossover,「這概念叫ABC,意即AndyBandCrossover,係我跟Paco飲酒時亂噏的project,哈哈,因我一直好欣賞香港四隊樂隊,希望能給我帶點衝勁,所以今次找了RubberBand、DearJane、SupperMoment和觸執毛,各自為我寫歌,開會時亦表明要當我係一張白紙,覺得啱我的都可放落去;RB想我帶歡樂畀人,提醒人任何事都可以takeiteasy;SupperMoment就有種怨問感,即如果有一日我死咗會點樣?透過一種好sad嘅感覺去問價值觀;DearJane編曲感覺好玉置浩二,即無論你六十歲定七十歲,心裏都要有團火;觸執毛就係首五拍子嘅歌,對我嚟講好難handle;四首歌各有風格,但共同點係好有火,我相信這將是個突破性創舉。」

         雷鬼風格夠創新

        四隊樂隊各有風格,今次能把樂隊的音樂元素融入許志安身上,相信一定有震撼性的突破,頭炮是我的親密戰友RubberBand,由RB一手包辦曲詞編監的《芝士》,RB主音6號說:「首歌玩雷鬼風格,Reggae幾啱夏天,因安仔給我很大自由度,在完全沒有限制下,我哋幾個各自交咗好多歌出嚟,過程亦令我哋對安仔認識加深,見他咁願意去嘗試新風格係好值得大家respect,唔知安仔仲記唔記得,首歌一開始個韻律係再開心啲,有點似《雨後陽光》那種,但我哋覺得既然大哥哥都求變,RB亦會盡量去試,而這次算係最貫徹玩雷鬼風格的作品,歌詞都幾難填,面對這旋律真係諗到頭都大,這城巿人人都好大壓力,好似無咩人識笑,於是填『comeon,comeon』好似嗌口號,再由安仔唱出來,叫大家開心啲、笑多啲。」許志安在旁補充說:「係好森巴,好有沙灘上跳舞那種感覺,開心、熱鬧、忘憂,我估係想透過許志安散發一種開心感覺畀人。」

         演繹有別從前

        話明突破性crossover,許志安更決定連MV也交託給樂隊處理,許志安說:「你可以話我許志安係懶,乜都唔理,但其實我想將自己個mindopen到可以接受任何新事物,聽到6號話想搵黃子華拍MV,我即刻話好兼主動聯絡,所有提議我都好願意接受,比如DearJane主音阿Tim話想我潛水咪潛囉,真係乜都得。」我想說,許志安在歌曲演繹上亦有別從前,令人一新耳目,而最重要的是這首歌充滿正能量,希望借傳媒推動這信息給大家,「錄音時,監製要我咩都唔好諗,要好輕鬆咁唱就得,我覺得這種表達方式係最好嘅。」

         子華MV玩爆肚

        說到《芝士》MV成功請得男神笑匠黃子華現身演繹,6號笑說:「個idea源自歌詞中提到這城巿好多人唔開心,就連經典笑匠都失蹤,我就問安仔有冇啲好似Mr.Bean咁大家一望就識笑嘅人,後來劇本慢慢將子華神變成唱片舖入面的通宵保安,尾段亦加場戲由佢哋自由發揮,對白都係即場爆肚,衰格啜核好好笑,講真我好大壓力,先有安仔一句『你可能會拍好多MV,但拍黃子華可能得呢次』,加上我一直都有睇子華神嘅棟篤笑,要現場chat爆肚就更驚,佢哋現場爆肚爆到七彩,每次都有啲唔同,真係剪得好辛苦,我作為導演當然要扮鎮定,其實就緊張過考試。」
        
 
■許志安選擇在這時候跟樂隊crossover寫歌,確是現今樂壇一大創舉。
■許志安選擇在這時候跟樂隊crossover寫歌,確是現今樂壇一大創舉。
■6號@RB坦言以非常respect許志安仍願意為音樂求變的態度。
■6號@RB坦言以非常respect許志安仍願意為音樂求變的態度。
■許志安今年將在電影上重新定位。
■許志安今年將在電影上重新定位。
 
■6號笑言黃子華參與MV演出,令他感到很大壓力。
■6號笑言黃子華參與MV演出,令他感到很大壓力。
■許志安去年堅持以廣東歌出戰內地歌唱比賽,為港爭光。
■許志安去年堅持以廣東歌出戰內地歌唱比賽,為港爭光。
■《兇手還未睡》將於今年上映,大家要拭目以待。
■《兇手還未睡》將於今年上映,大家要拭目以待。
 
■許志安親自邀請好友黃子華在《芝士》MV演出,並盡情發揮其鬼馬搞笑本色,希望帶出正能量。
■許志安親自邀請好友黃子華在《芝士》MV演出,並盡情發揮其鬼馬搞笑本色,希望帶出正能量。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.