榮興小廚(二)

2016/07/19 08:13:59 網誌分類: 講飲講食
19 Jul

我地「四人幫」定期飯局,上次去灣仔「榮興小廚」,今次約會我提議再去,冇人有異議。因為上次感覺唔錯,雖然再去,可以食唔同嘅嘢架馬。

此店逢星期五至星期日,限食兩個鐘。以我地至在傾計嘅客來講,兩個小時邊得吖!所以我地約響星期三。上次係星期一,食到走都冇咩嘢客!今次連訂檯都慳番---我地六點鐘食,閒日點會冇位吖!不過果晚又好多客喎,八九點果陣差不多滿座。

燉湯是必叫的。果晚是「淮山螺頭燉雞腳湯」,我最早去,便落單留定個湯先,因為一晚燉十盅八盅湯,賣完就冇!

響呢度飲過兩次燉湯。上次係「龍脷葉燉雪梨」,我覺得此店的燉湯真係唔錯,亦少油,啲湯渣都好好食,我地差不多食哂:

呢餐可算是高膽固醇餐。朋友指:要叫便叫些屋企唔會煮嘅菜!

咁睇吓係咩嘢菜?

「黃金四季豆」,即係咸蛋黃炒四季豆囉!一般會先炸過四季豆,食時才會又多汁又爽脆。我估為左健康著想,廚師並冇將四季豆炸過,所以食落冇果種爽脆嘅感覺,所落嘅咸蛋黃亦不多,唔太醎,但係冇咩嘢驚喜!

我地原本諗住叫「沙鍋魚頭煲」,侍應指如果想食魚,不如試吓「咸鮮馬友」。咦!咸鮮魚好食喎(我自己都有整),於是咪聽佢講叫「咸鮮馬友」囉!呢碟餸上桌,我一見便知「中招」!我唔食薑架,仲要鋪滿晒薑!

友人將薑撥埋一邊叫我試,我打死都唔食!但見佢地食完咩嘢表情都冇。我問:「夠竟好唔好食?」

一位答:「好咸,要得埋飯一齊食!」

另兩位:「啲鹽唔混循,一啲咸、一啲唔咸!」

哈哈!咁就好失敗喎!呢碟魚$138,條魚響街市買都要四五十蚊,依家啲薑都好貴(落咁多好似唔駛錢咁),賣咁嘅價錢唔算貴囉。

但係友人的太太質疑呢條係咪「馬友」,她指「馬友」的咀部較圓身:

佢地講果陣條魚都食到七七八八咯,之前又俾啲薑冚住,淨係睇個頭睇唔出喎!但係「馬友」嘅魚味好特別,一食就食得出!朋人叫我試,我都係唔制,反正佢地都認為唔好食,仲試?你當我係lulu呀?

上次食過「招牌荷葉飯」,今次試個「籠仔蒸蝦飯」。睇個樣都知:啲飯好硬好乾,我地食晒啲蝦,剩番啲飯:

上次食「薑蔥枝竹焗蠔」,今次試「砵酒焗美國蠔」。賣相冇薑蔥蠔咁靚仔(黑麻麻),但係紅酒味道好香,啲蠔好鬼大隻,一客五隻,我地四個人,剩番果隻一開四都得:(不過,個人覺得呢隻美國蠔食落太creamy, 我比較喜歡爽口嘅)

今次叫嘅餸認真麻麻!都係我衰,我話要叫啲未食過嘅嘢,其實應該叫一啲食過覺得好食嘅嘢!

經驗所得:再光顧此店,要食完一味餸再叫第二味!因為菜上得快,相對便食得慢;某些餸如蠔同四季豆,一凍左便腥----連我呢個唔怕腥嘅人都覺得腥!

飯後甜品,今次送「麥米粥」,唔錯啦!

埋單幾錢?唔知喎!我坐響卡位裡面,俾人搶先埋左單。

回應 (0)
我要發表
user