眾恥:攞嚟輸!

2016/07/27 06:02:53 網誌分類: 政治
27 Jul

眾志未選先退捱轟!

香港眾志原訂由冠聰、文洛及琪組成的「羅黎舒」(攞嚟輸!仲唔係「出千未捷周身屎」?)名單參選垃圾會兩個選區,籌得一百四十萬元選舉經費,不過未截止提名,隊形已散晒。

參選港島嘅羅冠聰,上周因佔領運動及衝擊公民廣場被定罪,將在垃圾會選前三周判刑。根據條例,如果佢於選舉當日正服刑,就會冇左參選資源。(理論上:出得嚟行,預左要還。如果係我(我又點會做埋啲違法嘅嘢吖),一日未定罪我都會參選。咁多「黃官」,入罪嘅機會唔大;即使入罪,可能都係判社會服務令啫,唔死得人架!受得人錢財,講得出一定要做,唔做正「龜蛋」!)

之前,黎文洛以經費不足為由退出九東,排在羅冠聰名單後面嘅舒琪,亦靜靜雞退出(去拍四仔不成?),引起部份捐左錢市民不滿響網上鬧「眾志老千集團」,籌完又唔選。(不滿咩嘢呀?依家係人地嫌你地捐得少呀。唔係正式團體你都肯捐,俾人呃左怪得邊個?「暗啞底」唔好俾朋友知添呀,係人都唔想有你地呢啲「豬一樣」的隊友呀)。

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/07/27 06:19:58 回覆

{#iconb_273}

user