PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

新片拍攝驚險重重 古天樂:槍聲多到你怯!

2016/08/01 08:41:19 網誌分類: 娛樂
01 Aug

        今個暑假港產片部部精采,繼上星期推介的《導火新聞線》後,即將上映的電影版《使徒行者》也不能錯過,由原劇導演文偉鴻Jazz執導,找來古天樂、張家輝、吳鎮宇助陣,還要深入巴西貧民窟實地拍攝槍戰重頭戲,令電影充滿話題性,古天樂說:「那個貧民窟真係罪惡之城,屬三不管的地方,出入要由當地保安護送,我哋拍槍戰,旁邊真係有人開緊槍,仲要係開足成個下晝,見到圍牆上好多子彈窿真係怯。」事實上,這次劇情佈局更精妙,整部電影張力十足,觀眾真係要入場支持。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭子僖
        攝影:謝民光、李權威
        場地:唐人館
        Hair:DanTam@O2(古天樂)、EdmondFung@HH(文偉鴻)
        Makeup:CarmanMan@Lemongrass(古天樂)、MidcoChu(文偉鴻)
        Wardrobes:AnnDem@I.T.、NeilBarrett(古天樂)


        把大收旺場的電視劇《使徒行者》搬上大銀幕,導演文偉鴻坦言故事構思、演員陣容、激戰場面都不容有失,他說:「我哋要將《使徒行者》昇華,唔再係社團小混混那種,因觀眾都會問有咩值得入場睇呢?於是我哋構思到巴西實地拍攝,在那裏會有種罪惡之城嘅質感,係好切合個故事發展。」電影版加入古天樂、張家輝、吳鎮宇等新角色,同時保留了觀眾愛戴的「釘姐」佘詩曼和「歡喜哥」許紹雄,Jazz說:「好多人都問,究竟邊個delete『歡喜哥』嘅卧底身份?究竟佢係一個真卧底定係變節卧底?今次會有所解釋,故事方面亦會加入多元素角力,古仔、家輝哥都係黑道中高層,關係超越兄弟情但又會互相猜疑,而今次我哋想展現CIB警察調查科實況,鎮宇哥係主要搜集情報和控制卧底如何做operation嘅人物,佢嘅演繹令人眼前一亮。」

         勇闖疫埠開工

        故事推高至黑幫毒梟的權力鬥爭上,戰場更由砵蘭街移師到巴西里約熱內盧進行毒品交易,貪其罪惡之城的風味,連場火爆動作戲均由古天樂、張家輝親身上陣,過程驚險,境況實在,古天樂說:「初時以為巴西今年奧運要搞gimmick,去到拍攝場地真係聽到旁邊槍聲響咗半日都呆咗,據我所知港產片未去過巴西拍攝,若不是拍這部電影,我一生人都未必會去巴西,出發前有傳當地治安好差又有寨卡病毒,世衞仲要宣佈當地已變成疫埠,幾樣加埋好似危險重重,我哋主要喺貧民窟拍攝,如果唔係貧民窟會請警察保護我哋,但你諗下點解拍一部戲要有警察保護呢?但喺貧民窟就要交畀當地單位保護,嗰度屬三不管之地,聽到已經怯,拍攝時聽到槍聲,導演仲話只係炮仗聲,我心諗你唔好玩啦,巴西有炮仗放咩,圍牆上亦見有好多子彈窿。」

         巴西實地拍攝

        第一次踏足巴西,感覺如此難忘,導演Jazz說:「其實未正式開拍已去睇景,當地製片話過往有一兩套西片都喺貧民窟拍攝,但就只係拍啲過鏡shot,再返去自己片場搭建,收到呢個消息個心都涼咗一半,後來經過一番思考,決定既然人哋未做過,不如我哋港產片做一次,唔係話要用條命去博,只要安排得好,也可以好安全咁拍攝。」導演所說的安排是花近七位數字請來保安隊伍,貼身護送演員出入,心口掛個勇字直闖罪惡城拍攝連場槍戰爆炸戲,這絕對是史無前例。問古天樂為何如此賣命演出?他笑說:「Jazz擔任副導演時已識,嗰時喺電視台差不多部部劇都對住佢,到佢升監製時我就離開電視台,過了若干日子後,見佢有幾部撚手小菜都唔錯,最近就係《使徒行者》,咁我無可能唔拍啦。」

         難捨兄弟情義

        跟張家輝合作無間的古天樂笑言戲中兩人是推心置腹的兄弟,感情比兩夫婦更親,「我對手大部份都係家輝,大家早有默契,家輝有個好處係你點演都接到,好多時導演去到現場會有新提議便會重新排戲,但後來進展到大家都唔想排,直情roll機就做,呢啲家輝又係好鍾意嘅,可能大家都會覺得巴西場面好難忘,但你問我,我自己反而覺得ending嗰場最好睇,真係好似兩夫婦喺度力挽狂瀾對抗外敵,又要一路擔心對方有冇事,嗰種關懷同痛感受好深。」

 
■我非常期待這部《使徒行者》的電影,劇情佈局精妙,連場打鬥槍戰讓人熱血沸騰,觀眾萬不能錯過。
■我非常期待這部《使徒行者》的電影,劇情佈局精妙,連場打鬥槍戰讓人熱血沸騰,觀眾萬不能錯過。
■為試探古天樂底細,佘詩曼不惜出賣色相,pat pat任摸。
■為試探古天樂底細,佘詩曼不惜出賣色相,pat pat任摸。
■「歡喜哥」許紹雄死過翻生,親自揭開身世之謎。
■「歡喜哥」許紹雄死過翻生,親自揭開身世之謎。
 
■「釘姐」佘詩曼跟吳鎮宇的感情瓜葛亦讓人有驚喜。
■「釘姐」佘詩曼跟吳鎮宇的感情瓜葛亦讓人有驚喜。
■劇組在巴西城內上演追逐槍戰,爆破場面亦夠精采。
■劇組在巴西城內上演追逐槍戰,爆破場面亦夠精采。
■為拍出那種罪惡實感,古天樂、張家輝不惜深入虎穴開工。
■為拍出那種罪惡實感,古天樂、張家輝不惜深入虎穴開工。
 
■張家輝跟吳鎮宇對峙場戲張力十足。
■張家輝跟吳鎮宇對峙場戲張力十足。
■古天樂笑言跟文導演識於微時,故一拍即合。
■古天樂笑言跟文導演識於微時,故一拍即合。
■導演文偉鴻首次拍電影已能清晰掌握觀眾心態。
■導演文偉鴻首次拍電影已能清晰掌握觀眾心態。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.