年薪四百萬筍工

2016/08/06 07:26:11 網誌分類: 教育
06 Aug

尋日報導:大專畢業收入衰過20年前。睇落真係有點灰!

但係,薪酬高低係供求問題。如果經濟好,生意唔憂做,商人大展雄圖,自不然會擴張兼增加人手;顧主爭員工,員工咪有條件要求高薪囉!

依家嘅問題係:經濟唔好吖馬!何解唔好?香港製造業早已式微,依家靠金融同服務行業吊住條命。但係部份市民(特別是年輕人)又嫌自遊行阻街,再加上「佔中」、「佔旺」、「鳩嗚」、衝擊、襲擊自由行旅客等種種行為,攪到香港旅遊業都唔掂!經濟仲點會興旺,仲想攞高薪?唔炒魷都偷笑啦!

而且,雖說大專畢業生收入差過廿年前啫,但係佢地嘅學歷水評一樣比唔上廿年前喎!

前日上午上緊課,舊同事whatsapp問我方唔方便通電話,我告知要上課,一時後才可通電;佢因下午有幾個會議,約定四點半後才通電。

之後佢在whatsapp告知,有份工想搵我做,是幫一個非政府機構做總幹事,她亦告知我那個機構的名稱。

其實我認識那個機構的主席,不過我正式退休經已四年,未知有否人事變遷;當時在街外,於是whatsapp問我以前的助手,看看有沒有轉人?助手很快回覆我該團體並無人事變動。

我其實冇打算做果份工,不過要多啲資料才跟舊同事講清楚----人地一番好意,我拒絕都要俾個好啲嘅理由吖。

理由一:雖然我唔知份工嘅薪酬若干,但係以我所認識呢個機構,我唔相信佢出得起我退休前果份工嘅薪酬;人高差,當然唔做啦!

理由二:兩年前都有份工搵我做。我當時向引薦之人講:唔駛預我!此人同我講:你聽埋個酬金先答我啦!聽後真係有點心動架,但係回心一想:我舊老板都唔想我退休架!係我堅持佢無奈放人啫,如果我又全職工作,咁咪好衰女?於是同引薦人講:你問吓可唔可以「半日安」?做半日、半份人工,又唔影響我依家閒雲野鶴嘅生活,加上係有期徒刑,即使舊老板唔高興,我都講得通吖!

不過,其後想想:如果係做兼職,舊老板都可能肯,係我冇提出啫!

幸好最終都係得個講字(果份工半日工作點可能吖!係我俾個難題佢甩身啫)!不過,如果我肯做果份工,今屆「垃圾會」選舉未必會咁亂喎!唓,你係卒仔一隻咋,可以改變大局咩?哈哈,我唔係「卒仔」,我係「螳螂」,熟悉我嘅人都知:我鍾意螳臂擋車架!反正我依家冇咩嘢負擔,又唔駛靠果份工過活,有咩嘢好怕?大不了咪「劈炮」!

人工高過舊時果份都唔做,低過佢又點會做?

理由三:呢個先至係真正理由。雖然我經已全身而退,與舊老板始終係朋友,如果我接一份新工都唔肯回巢,點講都講唔通!如果份新工響屋企附近,又唔係全職,咁都解釋得倒吖!

但係,呢個世界真係有人有錢都唔要?嫌錢腥呀?你好有錢呀?唉!衰在樣樣都唔係:我好鍾意錢架、我又唔係有錢,祇不過平日清茶淡飯,間中約朋友大魚大肉,閒時唱吓歌仔(唱咋、冇養「哥仔」呀!養就貴好多)...咁已經好開心架啦!千金容易得、友情價更高,為左錢傷及友誼呢啲嘢我唔會做、亦不屑做!

但係,依家嘅年輕人、大學生,有書唔好好讀,淨係鍾意玩政治,攪到中又唔得、英又唔得!果隻「痴蜂」文固然唔得、武更加唔得---面無四兩肉!邊有人請,最好嘅出路咪做「走狗」囉!

還有,文又唔得、武又唔得嘅,除左做「走狗」、最好就係選「垃圾會」囉!冇學歷要求,祇要夠秤就得----有人計過,做一屆「垃圾會」議員,穩袋一千六百六十二萬八千蚊落袋(仲唔駛交稅喎),咁筍嘅工得香港有咋!

書中自有黃金屋?信你至奇!但係:「讀書不成三大害」才真是至理名言。

祇不過,選舉嘅嘢得失難料,輸左要搵工點算?即使贏左,下次輸左又點算?呢個世界,冇料嘅人始終站唔住腳!那時人到中年才「雙失」、「三失」....點算?怎麼辦?

即使做「走狗」都唔一定可以做過世架!你估你主人養你之前有冇「停一停、諗一諗」呢?第日有另一隻更好駛好用嘅「走狗」,你可能變成「過街老狗」,搵人收養都難!

其後跟舊同事通電,我將環境分晰俾佢聽,佢都認同我唔可以、唔應該接呢份工!我同佢講:「雖然我唔接份工,我都好多謝你有好野都諗起我。」

同事:「其實我成日都諗起你架!」

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/06 12:54:24 回覆

{#iconb_264}

user