「百佳」離譜!

2016/08/07 13:23:26 網誌分類: 生活
07 Aug

曲友肥仔幾年前送我一部「屈臣氏」4.5L蒸餾水機,自此之後我家一直飲用蒸餾水,貪隨時有冷熱水飲。好多人認為蒸餾水冇益,但我煮飯煲湯唔會用蒸餾水架馬。

正因如此,我非常清楚蒸餾水價錢。最初是十八圓、跟著是十九圓,近期是廿二圓,一直係咁加(水費都加啦),貴都要飲架!

上個星期好忙,都冇時間去超市添水;剛剛去「百佳」入貨。我家附近有「百佳」、亦有「惠康」,但前者較寬敞,我入得貨多通常會去「百佳」。

行去睇吓蒸餾水價錢,標價$33.90!吓,我冇睇錯掛,會唔會係孖裝呀?會唔會送幾樽八百毫升水呀?咩嘢都唔係。咁咪即係加左價百份之五十!

再去睇吓我買慣嘅麥片,亦加左百份之十。依家買咩嘢都貴,去街市睇吓都知啦!不過,一加加百份之五十,離譜啲喎!如果加一兩蚊,我都唔會花時間去第二間格價,但係......最終,我冇買水---買唔落手。

跟住去隔離「惠康」望吓,原來「惠康」將原先放在貨架的蒸餾水擺放於出口近收銀處,我需要的蒸餾水仍賣$22.90一樽!我相信兩間超市每日都有二五仔check住對方貨價,見倒「百佳」咁,立刻速銷蒸餾水。

今早網誌講開「八仙粥」,網友指超市類似的「八寶粥」與「八仙粥」成份不一樣!我平時間中都會買此類罐頭「八寶粥」食,但冇特別留意成份及價錢。趁住去開超市咪睇吓囉!「百佳」標價$12.90,感覺頗貴,冇買!

期後去「惠康」,嘩!好多款呀,而且都係賣$9.90至上10.90(同牌子較「百佳」便宜兩至三蚊,於是大舉入貨:

 

黑八寶:黑糯米、黑豆、大麥仁、燕麥、紅豆、綠豆、桂圓、芝麻、黑糖

紫米薏仁粥:糖、黑糯米、糯米、薏仁、花豆、麥片、燕麥、綠豆、花生

黑豆芝麻粥:糖、黑豆、黑糯米、紅豆、薏米、麥片、芝麻、桂圓

基本上,呢類產品都唔太甜,啱現代人口味!

不過,超市價格一定係拉上補下,一般而言,我都唔會太留意。祇不過經常買開嘅嘢,一定記得價錢!冇諗過「百佳」會加得咁離譜、當人傻嘅啫!

回應 (6)
我要發表
2016/08/08 01:38:07 回覆

我食百寶粥當午餐

2016/08/07 23:52:37 回覆

我買味源百宝粥,當早餐食

383383
383383 2016/08/07 18:16:10 回覆

剛食完,飽飽…

幾好味啊!

2016/08/07 14:54:53 回覆

吓!當晩餐?

383383
383383 2016/08/07 14:52:02 回覆

已入貨,晚餐有著落了…

383383
383383 2016/08/07 14:09:23 回覆

thx

user