南唐劫後情(對唱)一

2016/08/08 08:37:03 網誌分類: 粵曲(對唱)
08 Aug

前日北上操曲,一早約左同芳芳操三首、另一位曲友操一曲。今次揀嘅歌橫誇三代:一首係五十年代嘅「紫鳳樓」、一首係新曲「南唐劫後情」、另兩首半新不舊嘅「半生緣」同「一曲鳳求凰」。

三個月前,芳芳嘅老師教左「南唐劫後情」;凡係新曲一定多人操練,據知呢首曲響深圳曲社流行榜排在前十名。好唔好聽?個人唔認為好聽,曲詞亦寫得唔好----因為坊間已有不少粵曲以李後主與小周后的故事作背景,既然曲情相同,自不然會作出比較。

芳芳每次學左新曲,都會俾一份曲詞我;佢想我學左陪佢操,佢兩個月前一次過俾左三首新曲我,其中一首「夢斷沈園春」我拒收,因為熟悉我嘅人都知,所有同陸游有關嘅曲我都唔唱---我唔喜歡呢個人物!芳芳都知,佢祇係希望我會為佢破例啫!

雖然我都唔係咁喜歡呢首「南唐劫後情」,不過佢俾咁多首曲,我都學番一首陪吓佢操啦!呢首曲有兩段新小曲,依家啲新曲最喜歡編埋啲二部輪唱之類,兼且平子喉唱嘅譜唔同,咁咪有啲難度囉,因為一齊唱、如果企得唔穩,好容易俾人影響架;我揀呢首曲學係想向難度挑戰啫!今次第一次操,自覺都唱倒九成。

日期:2016年8月6日

地點:非凡軒

演唱者:芳芳/Van

https://app.box.com/s/q6cj4p4ht8exh5k3m7pmxvaopibwg9dk

 

回應 (0)
我要發表
user