紫鳳樓(對唱)

2016/08/08 15:50:08 網誌分類: 粵曲(對唱)
08 Aug

 

「紫鳳樓」原為楊石渠先生約在五十年前所撰,五十年來此曲唱遍省港澳海外,可說萬人傳唱,歴久不衰,甚至有人語言:習粵曲者,未識此曲者未得入流矣。

不過,曲友中甚少人喜歡唱舊曲!個個貪新鮮,所以我都甚少有機會操練此曲-----一音獨響難成調呀!

 

舊曲好多都冇譜,所以梆黃嘅唱法因人而異。去到曲社,音樂師父都要睇吓唱者點唱,先知點樣追腔;同樣地,唱者亦唔知音樂師父會點樣伴奏;既然大家都係估吓估吓,咁就一定冇咁順暢!我同芳芳都係第一次夾唱呢首曲。如果要唱得順,最好梗係同一日、同一班音樂師父唱兩次,咁大家都知道對方嘅腔路,就會好好多!不過,要俾錢架馬,唱兩次?「南唐劫後情」呢首新曲,全首有譜,祇要唱者與音樂師父大家跟譜唱同伴奏,便不會有大問題。

 

曲情描述:

阮山原幼失怙恃,父執老相國教養成材,與相國千金鳳兮青梅竹馬,兩小無猜,淑女才郎,珠聯璧合,已聯婚約,且將入贅。惜乎天不造美,偶于相府機密中驚悉有養育深恩之未來岳丈,竟然是當年殺父母之仇人,晴天霹靂,膽破心摧。在進退兩難之下,無奈負義棄婚,披髮入山,逃情避世。

後相國以黨罪死獄中,鳳兮配入宮庭,淡妝憔悴,冷落雲屏,十載不言不笑,終幸放歸,幽居紫鳳樓,山原故人情重,再訪長安,鳳兮已淚盡失明,不問塵世,舊情難再,往事如煙,有情人終黯然而別。

日期:2016年8月6日

地點:非凡軒

演唱者:芳芳/Van

https://app.box.com/s/dexoyr58llh2d0d2nevaz8ilg83yi4d4

回應 (2)
我要發表
2016/08/09 08:25:58 回覆

Cat:多謝收聽!獻醜了。

2016/08/09 00:12:19 回覆

好好聽,感情豐富,繞樑三日,多謝!

user