著避彈衣出席「垃圾會」會議

2016/08/09 07:18:07 網誌分類: 政治
09 Aug

大道之行:主流民意反對港獨

 

 

主流民意反對港獨乃彰彰明甚的事。誰得到主流民意的支持,誰的勝算就較大,實在不難理解。經過近期一輪「確認書」事件的擾攘後,港獨議題正式成為立法會選舉無法迴避的議題,參與選舉論壇的候選人都會被主持人質詢對港獨的取態。

 

由泛民主導的社福界選舉論壇,五位候選人均具有泛民背景,有曾參與佔領運動的旗手直言對港獨的出現感到「揪心」,更關注其可行性;有候選人直言港獨不可能,亦有人表示港獨根本「冇市場」。

 

除了極個別支持本土派的候選人暗示支持港獨之外,泛民政黨視港獨為票房毒藥,殆無疑問,問題是如何與之切割,卻並非易事。建制陣營狠批港獨,以期吸納更多中間票,對泛民形成頗大壓力,實在不難理解。

 

港獨派曾表示其抗爭策略是「勇武無底線」,年初旺角暴亂似是最佳示範。果不其然,年輕人認同獨派主張者,亦在不同程度傾向以暴力手段挑戰政府,令社會擔憂暴力抬頭,威脅社會秩序與法治。

 

近日警方拘捕兩名青年,涉嫌在網上發布恐嚇選舉主任的言論,其中一名更是大學生,警方表示不排除會有更多拘捕行動。以暴力威嚇公務員,可視作為港獨「倒米」,皆因極端做法不為主流社會接受,就連港獨核心人物早前亦指出革命條件未臻成熟。

 

港獨無前途、無出路,泛民陣營宜盡速與獨派切割,否則選情受損,是可以預期的事。

 

宋立功

 

---------------------------------------------------------------------

 

雖然說:「港獨無前途、無出路」、「主流民意反對港獨」,可是:如果支持「港獨」之士均集中於新界東,那又如何?

眾所周知,新界東每屆選舉結果都令人震驚!往日,我無法理解「長毛」這些祇識得在「垃圾會」內做「騷」之流可以高票當選、更無法理解新界東嘅選民思維?幸好,佢祇係做「大茄」收銀紙度日,冇對香港造成太大禍害!大家都知啦,我依家(可能都係普羅大眾嘅想法)要求好低,納左稅俾「正苦」,佢冇用嚟建設都唔緊要,唔好攪破壞就「阿彌吉帝」架啦!

但係,聽聞「長毛」今屆好危喎!咁唔係應該開心嘅咩?弊就弊在如果佢衰左,代之而入「垃圾會」嘅係「港獨」之士,咁咪仲衰多兩錢重?

「長毛」最多都係叫吓口號、舉吓牌、掟吓嘢;即使係「基全」都係做吓小丑娛賓啫,冇實質嘢做倒;相對於果班「港獨」所作所為算係大巫對見小巫喎!

如果是旦一隻「港獨」入左「垃圾會」(唔出奇架!新界東嘅選民,你真係估佢唔倒、估佢唔倒),即係新界東嘅選民嫌「長毛」未夠激,喜歡睇更剌激嘅片,咁日後出席「垃圾會」,正常嘅議員真係要著埋避彈衣至得!睇左咁多年「垃圾會」會議,你認為果啲保安保護倒你咩?又或者,每次開會,入會議廳時秘書處提供頭盔同避彈衣俾啲議員吖;咁都仲未得,要預埋佢地會掟「腐蝕性液體」......唉!收四百萬一年啫(雖然係筍工),搵條命去搏,為咩?

人為財死囉。

新界東候選人名單:

方國珊

哪吒

林卓廷

 

廖添誠

 

陳云根

陳雲

梁國雄

長毛

張超雄

 

楊岳橋

 

麥嘉晉

 

鄭家富

 

葛珮帆

 

侯志強

 

李梓敬

 

鄧家彪

 

范國威

 

陳玉娥

 

黃琛喻

 

李偲嫣

 

陳志全

慢必

梁頌恆

 

梁金成

 

容海恩

 

陳克勤

 

 

回應 (0)
我要發表
user