調節三高:崑崙雪菊

2016/08/10 07:31:21 網誌分類: 健康
10 Aug

我呢啲御用閒人,得閒無事,除左練曲、操曲之外,咪去串吓門子囉!雖然唔好聽叫做八掛,但間唔中都有少少得益架!好野,更係要分享吓啦。

人有中年/老年,最少都有一病旁吓身;「三高」唔中晒三樣都會中一兩樣。一樣都冇?恭喜你囉!

我中左一樣:膽固醇。雖然剛超標,不過專科醫生指:以我地咁嘅年紀,好似謝素秋話齋:既中其一,何難中其二呢?(唔知謝素秋係邊位?唔緊要啦!粵曲人物之一囉)

咁中左一樣,唔立刻處理,好容易中埋其他兩樣架!中國人成日講架啦:禍不單行呀。因此,咪乖乖地聽醫生話食藥囉!

我家附近開左一間小鋪售賣健康食品。依家呢類鋪頭開到五步一樓、十步一閣;個人嚟講唔會對此類食品趨之若騖、更加唔會有啲人咁非有機食品不吃!不過,知識嘅嘢,知多啲、總好過唔知!好似「捉精靈」遊戲咁,我知係潮流,祇不過我絕對唔會玩啫----有人因為捉精靈跌落山坑、有人顧住捉精靈差點做成交通意外、有大巴司機一邊架車、一邊捉精靈,罔顧乘客安全!講真吖,做家長嘅都未能自控,如何教育好子女?

嘘!又叉遠左。早個月經過呢間鋪,見有時間咪入去逛逛;正所謂「無事出街少破財」,入得去兼同個老板傾左一輪,談話費都要俾架!咪買左啲「黑米」、「雪菊」同「手造皂」囉。

其他嘅唔講,老板告知「雪菊」對調節三高好有效。一個木盒裝住十二小包賣$72,我當時真係覺得貴架(「胎菊」經已較一般菊花貴,而「雪菊」又較「胎菊」貴)。不過,有人飲後反應好好:平時下壓經常高到過百,即使食左血壓藥都祇係即時降低,冇咩嘢用!另外上壓又偏低。飲左「雪菊」兩星期,每日早晚量上下壓都正常。咁樣計起上嚟,$6一日好抵囉!

上網搵資料:

昆仑雪菊与天山雪莲一样,都是新疆的名贵土特产,且都有独特的药用价值。依据资料记载,昆仑雪菊对于高血压、高血糖、和高血脂具有显著疗效,对于治疗经常失眠也有相当好的效果。昆仑雪菊是维吾尔族世代传承下来的一种养生、保健的天然植物。具有高效降血脂、软化血管、去除体内垃圾,达到人体的体液平衡,主要对冠心病、高血脂、高血糖有着特殊的疗效。

 

饮用方法 多是选用低硬度的矿泉水,水温以煮沸后立即冲泡为宜;茶具的选择透明的玻璃杯或壶为最佳,以观汤色,汤色呈红色时即可饮用,并可续水多次而味道不减。雪菊汤色呈琥珀红色,是目前唯一的红汤菊花茶,其味既有菊香,又兼有上等红茶的味道,气味幽香不绝,入口甘绵不断,回甘醇厚,味觉非凡。

 

冲泡常识

  

雪菊冲饮方法简单,既可像绿茶那样直接在茶杯中冲泡,也可以像红茶或普洱那样用茶壶冲泡,具体方式取决于各人的喜欢,中国昆仑雪菊官方仅提示为您根据不同的需要饮用昆仑雪菊的参考用量:

 

1、失眠者:每天开水泡上35克,对经常失眠者效果特别好;

 

2、预防高血压、高血脂患者:一次取2-4朵冲泡,可预防高血压、高血脂;

 

3、患有高血压、高血脂患者:一次取5-8朵冲泡适用于高血压、高血脂患者。对患有高血脂的人,一般服用15克到20克就可以直到平稳降脂的作用。

 

根據長期實驗研究說明:

 

1、雪菊長期服用,能夠明顯降低高壓患者的血壓,使高壓恢複正常,有較好的降低高壓作用;

 

2、雪菊能明顯降低血清的甘油三脂和膽固醇,有較好的降血脂作用。服用雪菊七天後,能夠明顯降低高脂血症血清中甘油三脂(TG)的含量。

 

美容效果

 

一、淡斑祛痘

二、美白養顏

三、滋潤肌膚

 

昆崙雪菊中的氨基酸成分有阻斷脂質過氧化反應,清除活性酶的作用。據有關試驗結果,證實氨基酸的潤膚效果要比維生素E18倍。常見的昆崙雪菊美容護膚品有昆崙雪菊洗面奶、昆崙雪菊面膜等,它們都利用了昆崙雪菊的美容效果,具有安全、刺激性小等的優點。使用方法簡易,經濟適用,長期堅持能夠達到良好的效果。

 

 血壓低者及孕婦慎用。

 

 我自已飲左兩個星期,暫時唔知佢對於降膽固醇同血脂有冇效?我打算下次覆診前一個月停藥,睇吓檢查報告以查證。

 

 

 

 

 

回應 (2)
我要發表
2016/08/10 10:10:54 回覆

咪恭喜你囉!

383383
383383 2016/08/10 10:02:27 回覆

高血压、高血糖(糖尿病)和高脂血症

全部都係富貴病。

 

我呢的窮鬼,邊有資格有富貴病呢?一樣都無資格。

{#iconb_264}

user