九月四日大件事!

2016/08/12 11:24:31 網誌分類: 時事
12 Aug

根據今期「東周刊」報導,「港獨友」打算於「垃圾會」選舉當日癱瘓投票站。

20160810-EastWeekly-FB-001

包括香港民族黨陳浩天、本土民主前線梁天琦在内的多名倡「獨」人士,早前被選舉主任取消九月立法會參選資格後,上周五晚發動「香港獨立」集會。集會上,陳浩天狂言未來要成為執政黨,「準備接管社會」,並指當支持者到達一定人數後就會行動。《東周刊》消息指,港獨派近日正磨拳擦掌,下一波衝擊目標直指九月四日立法會選舉投票日。(果晚嘅集會,人數有幾多大家有目共睹。祇是,如果採取放任手段,聚沙成塔,即使烏合之眾,到頭來都演變成大害!)

可調動警力超上屆一倍

消息稱,港獨派近期加緊練兵,操練重點是衝擊警方防線等。該群人士更打算使用「龜速投票」、「佔領投票間」 及「瘋狂投訴」等招數,力求達到癱瘓五大選區運作的目標。

由於今年選舉遭搗亂的風險或提高,警方已加強部署,包括對網絡的監察及情報搜集,選舉當日警方亦會加派人手,最多可調派比上屆多一倍的人手,即六千名警員執勤。

(個人認為警方調動幾多人都冇用!問題唔係警方是否足夠,係警方夠唔夠膽採取適當行動!即使係軍隊,梆住手腳都無用武之地啦!依家胡椒噴霧、警棍之類經已完全冇效,你在明,佢地暗,人地就係睇死你地唔敢郁佢;如果警方祇係企響度捱打,咁不如算罷啦!)

民族黨谷體能準備革命

另一方面,《東周刊》詳細報道香港民族黨的「練兵」過程,指陳浩天頻繁與多名戰友努力操練體能,並化身拳術專家,教授各人半擊技巧,以調整應對警員時的心理質素,反映香港民族黨似乎已系統化地進行其革命大計。

除左報導出嚟呢啲嘢,你估佢地會唔會響投票站附近,阻止/恐嚇「非佢族類」嘅選民投票呢吓?如果會,咁又會點?

不過,慶幸直至目前為止,果類嘢為數不多,我認為佢地目前尚未有足夠能力可以癱瘓五區(即係全港呀)投票站,單單「新界東」就有可能;但係如果有別有用心的「狗」、「國家」提供「黑金」搵黑社會幫手,咁又唔同。因此,如果「正苦」必須「的」起心肝,採取強硬態度,有朝一日佢地儲夠彈藥,情況便一發不可以收拾!

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/12 11:48:43 回覆

都話左,港獨絕無可能實行得到。

但是,要攪亂香港,卻是絕對可以。

治亂世,用重典,正苦,敢嗎?

一國了,唔夠地方拘留疑犯?向內地借地方囉!

唔夠監牢?向內地借囉!

哈…

user