香港自決、前途自決!

2016/08/13 09:55:22 網誌分類: 政治
13 Aug

請問:以上言論,算否鼓吹「港獨」?

還有兩個星期便是四年一度的「垃圾會」換屆選舉,好多平時唔見人嘅議員,因為提名成為今屆候選人忽然勤力左,各位有咩嘢祈求好趁呢個機會同佢地反影,否則蘇州過後冇艇搭!

依家響街度,見得最多嘅當然係候選人啦,其次咪係直旗、橫額、傳單、廣播車....唔好意思,我份人最唔鍾意接傳單:我唔支持/唔喜歡嘅候選人,自不然唔會接以示我不滿佢地,我屬意嘅候選人我寧願佢將傳單派俾第二個,無謂浪費,反正如果投票,我都會投俾佢!

個人認為「香港自決」、「前途自決」均是鼓吹「港獨」言論。假若屬實,敢問:

一. 那些沒有簽署「確認書」卻獲接納為候選人者是否有責任?理論上就冇囉!人地都冇簽,鬼叫你都肯接納佢地咩?

二. 那些簽了「確認書」卻公然鼓吹「港獨」者,又是否需要承擔責任?如要,「正苦」會否即時跟進拒絕佢地繼續參選?不過,佢地所有宣傳品事先都有俾「選舉主任」睇過才可以公開展示,咁即係選舉事務署都認為冇問題啦;抑或選舉事務署或「正苦」諗住等選舉結果出左:如果佢地勝出就告佢、輸左就唔再打落水狗呢?

三. 假如不論勝負都唔告佢地,咁咪間接承認份「確認書」係冇牙老虎?

四. 如果係咁,果啲被拒參選嘅「港獨」份子如果告「正苦」,政府咪輸硬?

唔好諗住一個半個「港獨」份子入左議會冇所謂呀,歌仔都有得唱啦:小莫小於水滴,匯成大海汪洋;細莫細于沙粒,聚成大地四方...香港前途將不堪設想!香港嘅教育病左咁耐,就係未能淺中醫,依家病到得番半條人命,醫番都嘥藥費!

 

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/13 13:53:28 回覆

每個國家,都有自己的底線。

美國,國家自身利益,不容他國損害,否則,一定以武力解決,不惜出兵。

中國,國家領土完整,不容任何人損害,否則,一定力拒到底。

 

在香港,鼓吹港獨不犯法,但是,要進入議會或者做特首,仍是不可以的。因為要"真心誠意"地發誓效忠基本法。

哈…原來,如果唔刻意寫明真心誠意,可以亂簽名,亂發誓?哈…我唔識法律的。不過,見有法律界人士話,簽議員參選表格,因為無寫明要真誠地簽署,所以,就算無誠意地簽左,都並無法律刑責。

唉!我都亂晒了。甚麼法律?好高深!

user