有雞先?定有蛋先?

2016/08/19 11:01:13 網誌分類: 經濟
19 Aug

毒果報導:

踏入暑假搵工旺季,大批年輕人湧入勞工市場。政府統計處昨公佈,4至6月失業率微升0.1個百分點至3.2%,是失業率經過連續五個月維持不變後,首度回升,其中15至19歲青少年失業率更升至14.7%,較3至5月激增3.8個百分點,升幅創近五年新高。

----------------------------------------------

失業率上升,當然係因為經濟不景啦!年青人失業率上升,又係點樣形成呢?

青少年失業率上升,一來因為暑假大批大專/大學生出來搵工做,勞動人口增加所致;二來係因為經濟不景、職位減少所致;三來係因為即使我係顧主、我要請人,亦唔想請年青人所致!

點解?一來依家十個年青人、九個學識差(我有冇講多左呢),以學歷揀人、我寧願揀四五十歲嘅僱員;如果份工需要勞動,我更加唔會考慮年青人,貪佢地貪威識食呀?呢啲係怪獸家長做成。

早幾日天文台掛緊一號風球,預告第二天可能改掛三號風球。有第二班同學在whatsapp群組問我(我做左三班嘅班長!連我冇份上課嘅班都做班長。唉!唔好開心,義工嚟咋):「班長:請問如果明日掛三號風球,駛唔駛返學?」

吓!曾幾何時,香港三號風球唔駛上班/上學架?佢地係幼兒、長者定係傷殘人士?一向以來,祇有八號風球或黑雨才不用上班/上課架!

當年我曾經在人事證記處工作。做咩嘢?主要係坐柜位,幫剛滿十八歲年青人做身份證囉。果陣香港仲係英國殖民地,工作上以英文為主;那時十八歲的年青人頂多是中學畢業生、甚至係小學生(果陣未有九年免費教育。有又點吖!通街都係大學畢業生,但係學歷、人品都差過舊屎),所以那份申請表基本上係我幫佢地填。

曾經有位申請者為中學畢業生,報稱住響銅鑼灣。我問佢銅鑼灣英文點串?我唔係想考佢,因為即使英文唔太叻,自己嘅住址點寫,以一個中學畢業生來講,應該最清楚。但係,佢答左三次都係錯嘅。連自己住嘅銅鑼灣都唔識點串,唉!但係,依家大學生都唔識寫「筲箕灣」啦!不過,當時嘅年青人較依家果啲好,係因為佢地識得將勤補絀,當年嘅年青人勤力、捱得;依家啲大學生知少少、就學人做代表;腦筍生唔埋,就話要做「垃圾會」喎!你係僱主,你會唔會請佢做嘢吖?

不過,你請佢都唔會做喎!有邊份工好得過做「垃圾會」?薪酬高、福利好(好到可以益埋親朋戚友,養班嘢幫你做牌、做橫額、做道具、做「妹」)、返工放工時間自由、可以隨時鬧僱主、可以扭曲民意、可以.......嘩!總之係無得頂啦。

經濟差?呢兩三年香港經濟差係邊班嘢做成架?唔駛畫出腸啦。

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/19 11:31:23 回覆

{#iconb_273}

user