一港兩制!

2016/08/23 07:36:40 網誌分類: 生活
23 Aug

近排香港天氣陰晴不定,難得昨日陽光普照!雖然我唔會無聊到四圍捉精靈,但係出街行吓,順便晒吓條命---補吓鈣都好吖!

去到The One, 商場今期以「小丸子」為主題:

行至尖沙咀北京道,要穿過行人隧道才可以到達海港城。就在隧道內見有兩位警察怱怱行到一對年青人面前,與他們交涉。該一男一女正拿著結他演唱,那裡還設有音響、咪等等設備,地上還放了不少十圓、廿圓面額鈔票,相信是行人打賞給他們的。我相信兩位警察應該是收到投訴而趕去干涉。

早前我行經深水埗北河街通往鴨寮街的行人隧道:有瓦遮頭,唔駛交管理費,好過住劏房同迷你倉!

個人意見認為,同樣是隧道、同樣是佔用公眾地方,後者較前者(賣藝)問題更嚴重!何故有關部門可以視而不見、又或者見而不理?

每次響尖沙咀候車回家,見倒聯群結隊的白鴿,心裡總覺得唔舒服!除左驚中頭獎外,果度話晒都係市區、更加係遊客區,即使依家冇禽流感,都影響市容吖!

回應 (0)
我要發表
user