還是覺得「智取」好!

2016/08/25 10:07:35 網誌分類: 影視
25 Aug

無線近期播的兩套劇,「城寨英雄」收視高企,已播完的「瑯玡榜」卻慘淡收場。

問年輕人,何解不喜「瑯玡榜」?答案是:節奏太慢、好悶!

「城寨英雄」點好?答:節奏快、打鬥場面拳拳到肉!

問四十歲以上嘅朋友,對「瑯玡榜」讚不絕口,很多朋友更為此買埋原著睇。

我梗係四十歲以上啦!不過,我冇買原著睇。其實近呢十年我都好少買書(周刊例外),十年前買得最多嘅係烹飪書,但係依家屋企嘅空間俾歌書霸佔晒啦!

大家可能認為:「瑯玡榜」節奏慢,你地班(老嘢)先跟得上吖馬;「城寨英雄」?你地睇得明咩?」

唔好意思,我兩部都有睇、亦兩部都睇得明!呢個世界好人、壞人都有,你識佢地唔緊要,最緊要分得出:邊個係好人、邊個係壞人!

「城寨英雄」此劇犯駁的地點頗多!雖說是:睇劇唔好駁劇,但係人地當你係白癡,你都要知至得架:

有一集「牙佬」受傷,成枝角鐵響後腰偏右方插入,即使好彩冇傷及神經線,起馬都要瞓床一頭半個月掛,佢第日立刻完整無缺站起身,仲可以同人對打!

呢套劇一個二個剛吐完血(打到吐得血,起馬都傷及內臟啦),瞓醒覺又係一條好漢!

「拳佬」成包白粉吞落肚,「刁蘭」用未經消毒嘅「萬字夾」同佢針灸兼放血(天馬行空),送佢去醫院,第二朝醒來,咩嘢事都冇,繼續可以行走江湖!唔駛戒毒嘅咩?

一個暗殺黨首腦響城寨扮商人,仲要扮好人;去到差不多結局先走出嚟話佢係壞人,有冇必要?佢有N咁多次機會殺左果兩個所謂英雄啦!此首腦明知刁蘭是黨的叛徒,十幾年來卻冇採取行動置之死地!

今個星期是結局編,聞說會極度煽情(啱依家啲年青人囉):該死嘅固之然會死、連唔該死嘅都要死!教人咩嘢呀?唔好做好人囉!

講番「瑯玡榜」,其實內容都幾深奧架,梗係唔啱依家啲年輕人胃口啦!依家啲人祇睇眼前,目光短淺,有時間都去捉精靈啦,邊似得我地以前嘅人(係前人咋,唔係先人呀)做每一件事之前,都會諗多一兩步:好似捉棋咁啫!當你行一步之前,就要諗埋對方跟住有可能行嘅棋著;人地唔一定會跟足你嘅諗法架馬:佢可能咁行、又可能會咁行!你一早諗定晒人地會點行,咁先至有先機,有羸面架馬!所以做軍師,有陣時緊要過做主帥!咁做軍師嘅條件,咪係知己知彼囉!知埋對方嘅性格,預測對方下一步棋就更容易。

但係,要認識對手需時,依家啲人冇的是耐性,但求一步可登天!唔喜歡嘅就武力解決,冇諗過好多嘢,唔動干戈一樣可以解決!

話口未完,今日報導:「西九」(我個選區)經已有人動武啦:

網上表示,稱有黃毓民支持者在社交網站上出言恐嚇他及任亮憲,已經報案求助。

何志光表示,今早已「香港本土力量」九龍西候選人何志光昨晚出席立法會九龍西選舉論壇後,與「普羅政治學苑」現任立法會議員、競逐連任黃毓民的支持者發生口角(狗咬狗骨)。何志光今日在社交網站經到旺角警署報案,警方已正式落口供並調查案件。他又譴責言語及行為上的暴力,破壞社會安寧。何志光相隔數小時後再次發貼,指黄毓民著名支持者在facebook上留言恐嚇他,聲稱要「殺死我,將我的屍體燒成灰,做邪門嘅佛版」,更直指要對方為自己的言論負責。

立法會九龍西參選名單包括譚國僑、梁美芬、狄志遠、游蕙禎、黃碧雲、劉小麗、蔣麗芸、李泳漢、朱韶洪、毛孟靜、關新偉、林依麗及吳文遠。

--------------------------------

咁即係同我做投票決定啫!

一於堅拒:暴力政治,堅拒暴徒入「垃圾會」!

篩選法:將有理由唔選果啲續個抽出,以兩害取其輕方法投票:「港毒」份子、黑社會、收黑金.、釣結外國勢力、反中亂港....

回應 (2)
我要發表
2016/08/25 14:38:01 回覆

瑯玡榜好睇,我睇晒成套!城寨?我只睇第一集,睇完無興趣睇第二集!每次轉過去想睇都是打打打!血血血!我討厭暴力,更怕流血!英雄?只在故事書中,現實有幾多真英雄!

383383
383383 2016/08/25 10:28:31 回覆

兩套我都有睇。ok啦!

「城寨英雄」,可以唔用腦去看,刺激!有官能上的刺激!打!打!打!哈…

「瑯玡榜」,欣賞內容的舖排,前因後果,層層剖開。欣賞演員細微的心路演譯,很細致好幾場感情戲都很精彩,很細致

 

各有所長啦!

user