帝苑酒店自助餐

2016/08/26 11:32:16 網誌分類: 講飲講食
26 Aug

我地八個網友(全女性,相識於大家響yahoo寫網誌。yahoo網執笠,我地轉左嚟頭條網都好幾年)隔一段時間便相約食一餐、八一輪!大家共通點係都喜歡粵劇曲藝。

從最初一年一次聚會,期後半年一次聚會,跟住越來越密,個多月便聚會!今次約會相對來說隔得耐左,因為對上果次係三八婦女節。

今次聚會地點是「溫溫」介紹:尖東帝苑酒店雅苑座自助餐。介紹原因:今年是該酒店35周年,所以自助餐原價$548,七折(唔駛問邊張信用咭有折,七折係最抵!真的嗎?如果你有長者咭,更抵!原價減一百再七折。咁當然要以原價計加一服務費啦)

每次都差不多係食自助餐,其實間間酒店嘅食物都差不多:梗有啲好食、有啲唔好食!反正食得唔多,咪揀好食嘅嘢嚟食囉!一般自助餐收九點半,呢度閒日可以坐到十點。

講真吖!我真係唔鍾意尖東果區架:紅磡去,搭車又唔係、行路又唔係。尋日仲衰:「哎呀大仔」話唔識路,佢最後搭234x去麼地道巴士總站。我叫佢響果度等,我去執番佢!

唉!我心目中嘅尖東巴士總站係響歷史博物館傍近理工大學果邊嘅,去到唔見佢!原來佢所講嘅麼地道巴士總站係響永安廣場果邊!一頭一尾,即係佐敦同尖沙咀港鐵站嘅距離!既然佢唔識路,我叫佢唔好郁,等我去搵佢(其實我入左尖東,都係不辨方向,祗係較佢好少少),結果都擾攘左好耐先團聚。

呢間酒店除左價錢算抵之外,招呼與食物真係唔錯!今期每位客人配給:焗松葉蟹蓋一隻及鮑魚加海膽汁一隻:阿仔唔食蟹蓋,所以「孝敬」俾我,食完兩隻蟹蓋都飽左一半,咩嘢都唔駛食囉!

刺身我食了三文魚和八爪魚,「溫溫」話油甘魚仲好食!

凍肉我祇揀了西班牙火腿同煙三文魚,係「溫溫」隻識途老馬推薦嘅:

沙律?梗係唔食、留肚啦!

蝦、翡翠螺、青口。全部我都鍾意食!美中不足是翡翠螺有沙,大煞風景!

長腳蟹、蜆、麵包蟹。除左長腳蟹我都食!

美女們一致認為燒味好食,特別係叉燒!不過,我一向唔鍾意食燒臘,冇試!

熱薰我又係唔食嘅!咩嘢都唔食、你食咩嘢架?原諒吓啦,食得唔多,梗係揀自己真係想食、又貴嘅食物啦,唔係點回本呀?

以下嘅甜品我都冇食:

楊枝甘露:一眾美女極力推薦,咪試吓囉!果然有誠意,料足。

斑蘭香蕉班戟:好味!唔鍾意斑蘭味咪食原味囉。我食得少,梗係揀貴嘅嚟食---斑蘭蛋糕都較一般蛋糕貴!

我至愛嘅雪糕,梗係有食啦!六款味道,我祇食了三種:

埋單:長者三百幾、我地呢啲「非」長者四百幾!

回應 (0)
我要發表
user