香港告急!

2016/08/30 08:32:42 網誌分類: 政治
30 Aug

尚餘五日便是「垃圾會」換屆選舉,原本我同「阿仔」都諗住唔投票,原因係投唔落手;但係,今期有班「港毒」、「本土」、「青政」、「冷血」之流參選,如果我地唔好好運用手上一票,香港前途堪虞!

上星期日無所事事,反正都睇左三個「垃圾會」論壇,吾爭在睇埋餘下果兩區,因為有MytvSuper, 可以摷番嚟晒。因此,才留意到原來「傷港電台」同「無缐」各自舉辦論壇,相比之下,主持人質素高低立見,以一敵二!

今次論壇,建制派以外均拿CY抽水,明知CY不受歡迎便問對手:「是否支持CY連任?」相信即使愛國愛港的港人,對CY連任都好有保留。即使如此,我地可以點?係「飯民」剝削左我地—人—票選特首嘅權利!如果認同我講法嘅,今次咪要佢地票債票償囉!

香港依家亂過亂世佳人,難道CY一人有此本領?如果係嘅,我都會投佢連任嘅一票!可惜我冇票吖。

另一個熱話題係全民退休保障計劃。一個受普羅大眾歡迎的計劃,當然係免審查,人人有錢派啦!但係百份百受歡迎、唔代表係可行架馬。我份人遠視嘅,香港未來正面對人口老化,勞動人口減少的問題,加上呢幾年香港經濟衰退,換言之,無論薪俸稅或者利得稅收入,在可見的將來都會減少。還有,香港依家好多人是自僱人士,分分鐘連稅都冇交!

收入減少又如何可以承擔不斷上升的支出?唔該果班「飯民」唔好再呃選民啦!佢地最鍾意問對手:「你支唔支持全民退休保障?你淨係答支持或唔支持?」陰人架!

你叫人點答呀?我都支持架,但係正如上述,要睇吓政府可唔可以負擔吖馬!如果如佢地所建議,唔駛審查,係人都可以有定額收入;如果政府因此而建議加薪俸稅、加利得稅,佢地又會唔會支持吖?收入唔加、淨係加支出,咁樣係審慎理財嘅政府咩?

咁係咪建制派講嘢一定啱?都唔係囉!嘩,你騎牆呀?

我講明,我係中間偏左架!邊個啱咪幫邊個囉!所以我咪話投唔落手囉。但係,如果選左果班「傢伙」入「垃圾會」咁就慘啦,落畫果班祇係白逗人工唔做嘢啫(做戲唔算),但參選果班「港毒」、「本土」、「青政」、「冷血」之流不單冇建樹,仲會攪破壞喎!兩害選其輕,我係咪要略盡綿力,積極投下我微弱嘅一票呢?又想力挽狂欄、螳臂擋車?原諒吓啦!有生一日都望一日吖馬。

近呢十年,「飯民」最鍾意打告急牌!初時真係好有效架。但係當人人都打告急牌時,呢張經已唔係皇牌。我認為依家香港真係要告急,希望大家聰明地運用手上一票!

------------------------------------

今屆候選人太多,唔想嘥我編幅(冇稿費架)!有興趣研究佢地資料嘅,請登入選舉事務處網頁:

http://www.eac.gov.hk/ch/legco/2016lce_candidates.htm

 

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/08/30 09:32:14 回覆

為了社會安寧,選唔落手,都要去選,兩害取其輕。

 

都唔明正苦,寄咁多選舉信件,點解唔用電郵呢?

很簡單的一個選擇,給選民支持環保都唔得?

user