拒絕接受票站外調查

2016/09/04 09:40:19 網誌分類: 政治
04 Sep

每次選舉(包括各級議會),選舉事務處均接受團體申請在票站外進行民意調查,主要係響選民投完票、離開票站時,問吓佢地投左那個候選人及其他個人資料。

今期我決定唔會接受任何呢類調查---特別係「講大」果個(雖然佢講左唔會派人做此調查,但係你點知佢會唔會用另一個團體名稱進行架),打死都唔講!無謂俾呢啲禍港嘅機構一路知道選情,供「飯民」作策略性準備!即使其他機構調查,我都唔會答:因為無法得知是敵是友!當然,你亦可以接受調查,但係講相反答案,擾亂佢!但係個人唔喜歡講大話,我寧願唔答。

正常嘅調查機構:你地要多謝「講大」姓鍾果個啦!係佢累街坊呀。

我今早九時多投票,之前在票站對面吃早餐,一直望住票站門口,似乎投票的人不多!真的是投唔落手,拒投;抑或是改變左慣性投票時間?

支持穩定香港的選民,希望你們盡早投票(有街去都投左票先),無謂去完街開心過頭唔記得投票、又或者趕唔切響今晚十點半,票站結束前投票。

香港前途靠晒你,今次真係一票也不能少:結束亂象靠你手中的一票!

 

回應 (3)
我要發表
2016/09/04 15:20:52 回覆

下一屆我都報名咯!搏「死肥佬」分番份「黑金」俾我過世都好吖。難怪今屆咁多人參選啦,今次我真係執輸行頭囉!

383383
383383 2016/09/04 11:16:56 回覆

這班自動棄選的,都唔出名,應該係配票下的犧牲品。

自乜鬼動棄選呢?明顯是,出來叫喧下,在論壇中,多個人互拉貓尾,然後,在自己黨內,有勢力人士指揮下,自動消失。

好鬼肉酸呢!正式政棍,一定要追查到底!使唔使用立法局特權法,去查下呢?下!

2016/09/04 11:07:47 回覆

《天下有二難:登天難,求人更難;天下有二苦:黃連苦,貧窮更苦;人間有二險:蜀道險,人心更險;人間有二薄:春冰薄,人情更薄。知其難、守其苦、測其險、忍其薄,可以處世矣。》

user