如有雷同,實屬真實?

2016/09/05 10:24:59 網誌分類: 政治
05 Sep

強詞有理:暗室密謀 民主真相

 

時間:立法會選舉前夕。地點:何文田某豪宅。「搞事四人幫」聚會商討「棄保」大計,肥漢奸、瘦漢奸、阿婆、神棍各自呷着貓屎咖啡,眉頭深鎖,神色凝重。神棍清了清喉嚨,首先打破沉悶:今次選舉七國咁亂,多了一班港獨生力軍,本來是好事,可惜這些年輕人亂衝亂撞,打亂了我們的部署,多名泛民老將形勢危危乎,各位有何對策?(佢地唔係你地啲漢奸/政棍/教棍訓練出嚟嘅咩?哈哈!居然會不受控制?)

 

瘦漢奸深情地看着阿婆,輕聲問道:你可否出面協調,勸勸這些年輕人,不要誤傷自己陣營,讓建制派漁人得利?(喂!呢個冇良心仲有影響力咩?)

 

阿婆幽幽地嘆了口氣:唉,人一走茶就涼,如今我的話已經不管用了!(終於明白呢個道理,係時候同漢奸避走他方,頤養天年啦)年輕人大都喜新厭舊,他們寧願追星,甚至寧願捉精靈,怎會聽我這個深宮怨婦的勸告!

 

瘦漢奸對肥漢奸說:你油水最多,今次非再出手不可。

 

沒想到肥漢奸也嘆了一口氣:近年媒體經營艱難,流血不止,我已無能為力。(淨係我經已罷睇毒物幾年啦!連759我都罷幫趁,因為佢曾經售賣毒物!聽聞佢將會結業,唔知真定假?)

 

神棍打蛇隨棍上:你何不叫西門向祖家求援?

 

肥漢奸搖搖頭:西門也有西門的難處。祖家財政緊絀,捉襟見肘,連軍費也要一縮再縮,對我們豈能有求必應。(多謝市民大眾幫忙,有咩嘢好過消耗佢彈藥,等佢唔好再以本傷港呢?)

 

瘦漢奸拍拍胸口:這沒問題,祖家那方面由我負責說情,我經常哭秦庭,早已駕輕就熟,有把握說服主人。你只需先墊支一下,應付了這班年輕人再說。(既要將「黑金」重新部署、亦要諗吓支付班「老餅」嘅遣散費架!人地大大話話都做左咁耐臨記:冇功勞、都有苦勞吖!依家老年先至四失:失金、失權、失面、失業!有幾個仲可能(好難)要入廉記飲咖啡喎!大家都知啦,廉記最叻係打「落水狗」架馬。)

 

肥漢奸這時才鬆了一口氣:那好吧,只要年輕人肯服從安排,棄卒保車,保證他們可以獲得比立法會議員多一倍的收入。(仲未得!要保埋養佢地一家、立約保證佢地冚家每年有得搭「遲早完」遊埠!如果冇著數,身為佢地父母都覺得羞恥啦,祇有俾「諳口費」。)

 

於是便有後來多名泛民候選人棄選的一幕,這就是所謂的民主!以上情節純屬虛構,如有雷同不足為奇。(民主!民主咪係一代「老餅」換「嫩肉」囉!)

 

陳競立

回應 (5)
我要發表
2016/09/05 12:21:53 回覆

補充:不要忘記,選舉前美國金主是怎樣高調接見(港獨喪屍),面授機宜。

2016/09/05 12:18:00 回覆

可能是班「民主老餅」太老油條、太有底線,美國金主便要換個班有衝勁而無底線嘅(港獨喪屍)上位囉!可能連「搞事四人幫」比美國金主扔咗落垃圾桶他們都唔知,還仲以為好受重用。

2016/09/05 10:50:27 回覆

好句!好句!

383383
383383 2016/09/05 10:43:01 回覆

老餅換嫩肉,

犯民換港獨,

齊齊哈佬威,

會否養唔熟?

383383
383383 2016/09/05 10:40:35 回覆

{#iconb_268}

 

「老餅」換「嫩肉」

犯民換港獨

user