煎牛仔骨

2016/09/09 08:38:37 網誌分類: 食譜
09 Sep

我同「哎呀大仔」都係牛魔王,鍾意是牛!很久以前,曾因算命師傅叫我戒吃牛肉半年(冇講咩嘢原因),結果我戒食左幾年!最終都係忍唔住,依家要食番夠本補數。

戒食牛肉果幾年(人地叫你戒半年啫),真係好辛苦!我中學讀家政系,煮慣西餐。食西餐唔食牛肉真係唔知食咩嘢好?魚?煎同炸我都麻麻、豬扒?同牛味差好遠啫!最多祇能食雞。後來豁左出去,因咩嘢事要戒牛啫,我又冇對神(我係無神論者)許下任何諾言!

材料:

牛仔骨3-4條,在骨與骨之間切開一件件,略為拍鬆(通常一條牛仔骨可切三件)

梨一個,用薑磨磨汁,祇要幾湯匙

蒜茸

蔥段

一. 牛仔骨下梨汁醃最少一小時。加入蠔油、生抽、糖及麻油醃。

二. 燒油,下牛仔骨(攤開)煎一面,下蒜茸、灒酒;將牛仔骨反轉煎至八成熟,下蔥段及醃肉的汁炒勻。

註:梨汁可令牛肉鬆軟及加添食味。

回應 (1)
我要發表
2016/09/09 15:26:06 回覆

牛仔骨一定要靚!夠稔,我只落黑椒已很味!配洋蔥最好。

user