取難不取易?

2016/09/10 06:36:40 網誌分類: 政治
10 Sep

建制曾下令救方國珊 有人不執行

 

 

建制派在超級區議會選舉發動的搶救王國興方案未盡如人意,在新界東地區直選的過票計劃更可謂完全失敗。據了解,建制派操盤人曾在新東直選嘗試搶救屬於非泛民、非建制的西貢區議員方國珊,但部分建制派拒絕執行有關指令,最終令到方國珊僅以約一千票之差敗予社民連梁國雄,新東九席維持建制只得三席,泛民加本土派連取多達六席的格局。

 

方與西貢區建制派有積怨

 

新東三名建制派當選者民建聯葛珮帆、民建聯陳克勤及新民黨容海恩,最終分別取得逾五萬八千、四萬八千及三萬六千多票,只要前兩者能將其中千多票分給方國珊,方即能勝出,且不會危及自身安全。據聞操盤人在投票時間末段,已得悉葛、陳及容均夠票,工聯會鄧家彪則已全無勝算,在「中間派總好過泛民」的考量下,決定下令建制派配票給方國珊。(喂!容海恩其實都係危危乎,你叫建制派過票?幾難!)

 

不過,由於方國珊在西貢區議會內與建制派素有積怨,包括曾就擴建將軍澳堆填區問題狙擊民建聯,並因涉嫌襲擊葛珮帆而被檢控,有建制派拒絕執行配票指令,最終益了梁國雄。(聽我講:一早攪掂姓「侯」嘅唔參選、或者學人地「棄選」,然後話俾人恐嚇,咁咪攪掂囉!咁做係咪容易得多呢?)

 

展望未來,若方國珊下屆真的放棄參選立法會,形象較為中產、且同為女性的葛珮帆和容海恩,應能吸收方的部分票源,增強整個建制陣營在新東的配票空間,協助工聯會爭取渴望已久的新東建制第四席。(今屆都攪成咁,四年後我都冇眼睇咯!有命嘅都唔投票。)

某程度上,個人認為民建聯今屆算係交棒成功嘅!我講成功係因為接棒果啲較為年輕。年輕係四十幾歲果啲,唔係廿零歲、冇社會經驗、不知人間何世果啲。無論任何政黨、任何機構,永遠得果幾個人話事(教協咪係囉!由華叔年代到依家都係咁,冇民主可言),咁就幾難永享!「公記」、「?協」、甚至「民主袋」都面對同樣問題!表面睇嚟,今次好多年輕嘅「港毒」入選,但係呢啲係大勢所趨咩?響揀無可揀嘅情況下,有啲選民係想博一鋪(求變)!不過,我批死你地咁諗係錯嘅!

 

未來如何?是兩陣對壘、還是三國鼎立?姑且拭目以觀之。

回應 (2)
我要發表
2016/09/10 23:01:37 回覆

望就係咁望啦!

2016/09/10 13:53:16 回覆

當年三國鼎足而立,吳與蜀曾合兵破曹,赤壁一戰大敗曹操,但最後三個都無好處,演變成三國盡歸司馬氏!香港目前也算是三分議會,將來可能一統議會的是、、、、中央乎?

user