化悲憤為「濕平」

2016/09/12 07:32:34 網誌分類: 生活
12 Sep

我與幾位豬友隔個月就竹戰----預防腦退化症!

每次竹戰我都預左輸錢。算命佬批我一生冇橫財命!所以我甚少打麻雀、即使打亦預左輸錢。冇所謂啦!財散人安樂吖馬。

不過,上星期六果一場(我地每次打十六圈,唔駛執位,四個位輪流坐勻晒),慘!輸左成千銀呀。雖然平時都係輸多贏少,但係一般都係輸六七百蚊,當係應酬費囉!兼且我地抽水食晚飯,食完仲有錢分,真正係衛生麻雀。

今次由頭輸到落腳,臨尾仲要「出沖」一鋪十三么,簡直係慘無人道!不過,好彩唔止我一個輸,一家贏三家呀!結果,大贏家都好識做,佢話晚飯佢請,將抽倒嘅水分番俾我地啲輸家喎!咁樣做朋友咪襟玩囉---連我姪女目睹我地打麻雀過程都覺得奇怪!我地食左糊顧之然大笑、連出左沖果個都大笑一場,做人係咁先襟玩架,吓吓算住好辛苦啫!

基本上,我輸錢係應該嘅!打麻雀我唔可以分心架。偏偏果日有「正苦」舊同事響群組不斷whatsapp我,聊聊吓,有人問:「阿姊(註),下次選舉,你會唔會參選呀?如果你參選,我地加晒入你個競選辦幫手吖!」

我答:「你地唔駛加入競選辦。如果我參選,你地每位包我三百票就得啦!」

跟住當堂靜晒(一言足以閉之)。不過,果陣我都輸唔少咯。

所以,我基本上好少同其他人打麻雀,怕連朋友都冇得做;而且我有親身經歷,有朋友因打麻雀反目!

黃埔Aeon Style(前吉之島)最近重新裝修開業,令人耳見一新!好唔好過舊時?見人見智啦(答得咁糠)!係吖馬。我覺得佢有啲似log-on,又有啲似City Super囉!不過,現時好多嘢都減價。

尋日,一於化悲憤為「濕平」。開心買野、唔開心又買野係女人嘅專利,尋日一次過駛左幾千銀!跟住....好開心呀。駛咁多錢?因為陸續有朋友慶生,咪一次過買定啲小禮物,唔駛臨急臨忙買唔倒合心意嘅嘢囉----送嘢俾人,都要自己喜歡、人地讚賞至得架!吓,送「??曲奇」?當然唔係啦。

哼!阿姊「濕平」都閒閒地駛幾千咯,輸一千蚊麻雀?濕濕碎啦!

唉!其實果晚我揼到個心口都痛呀。

------------------

講開又講吖!好似「哎呀大仔」話齋:「可惜我年老了,否則我一定參選,只要叫幾句口號,擲兩舊磚頭,穿條熱褲,哈哈哈哈哈哈發達啦!」

傻仔:參選祇設最低年齡,冇最高年齡架!

咁就一於我地兩仔乸參選,我排響佢名單後面。因為我名氣大過佢----我仇家唔少架!

------------------

註:

「阿姊」

我以前響某寫字樓,同事上上下下都稱呼我做「阿姊」(去聲)、唔係「阿遮」,因為果陣電視播緊李司棋套劇,佢有句金句:唔駛驚,「阿姊」響大廳。所以同事咁樣叫我,意思係:有咩嘢事,「阿姊」會撐住咁解。

何止呀!雖然同佢地共事已是廿年前的事,不過,我地依家隔幾個月都會相約打麻雀吹吓水(兩枱人),我每次都貢獻吾少架:呢班賊嚟架!想學人求警保護都吾得(你又未參選,更加唔係票后!你係Ms No Body咋!自量吓啦)-----因為警察有份搶我錢架!嗚....嗚...嗚....

回應 (4)
我要發表
2016/09/13 08:37:10 回覆

再「佔...」,你一個頂三個喎!抵---請少好多「老臨」。

2016/09/13 00:37:46 回覆

雖然無年令上限,但年老体弱氣虚,無氣嗌口號,D氣用黎唱歌架,又無力掷磚頭,D力留力打牌,穿熱袜?D甘多肉無謂益人啦!企在街頭会令交通大亂架!、、

2016/09/12 10:54:22 回覆

我唔去旺角就冇問題架啦!

383383
383383 2016/09/12 10:47:27 回覆

最近無聽到有人九烏,你去濕平都應該安全的。

user