風流工

2016/09/16 06:27:59 網誌分類: 時事
16 Sep

我呢個網誌經常有好介紹架!繼之前向大家介紹果份超筍工外,仲有好嘢呀!

大家都應該知道,果份超筍工依家截左止,亦已塵埃落定!蘇州過後,要四年後先有艇搭;除非有人提出嘅選舉程請得直、又或者「正苦」、「廉記」有本事,將某些成功入局者搣柴(不過,都唔好有期望咯),咁你仲有啲機會。

不過,與其等運到,不如主動出擊啦!有啲風流工係長搵長有架,何解?請極都請唔夠人、又或者打緊果啲工嘅人唔志在、又或者出便有份更好收入嘅兼職囉!

我一向祇以為打地政署份工好做咋---可以返工等放工,對僭建、霸地視而不見(時運高)....淨係每個月收人工、等夠年齡退休、甚至自己都霸埋一份又得、自己唔霸幫其他人霸又得!為咩嘢呢?你話啦!

再唔啱嘅,入倒「康文署」做表演場地批場果份工都唔錯架---你鍾意批俾邊個就邊個。條件?睇邊個識做啲囉!咁就....

「佔領」期間,大家都見倒有位姓郭嘅仁兄響「死肥佬」身邊貼身保護啦!後期有報導指佢係康文署救生員,當時以工作時跌斷鎖骨為由請了一年多病假,然而病假期間積極參與佔領行動,並以公務員身份在金鐘佔領區擔任糾察長,其實是壹傳媒老闆黎智英的貼身「睇場」,多次「勇武」出招,一點都不像有病在身的樣子。但儘管外界質疑郭紹傑為參與佔領而騙取病假,康文署卻一直無動於衷,咁其實證明左咩嘢?

第一:康文署係一個廢部門。所以請嘅人都係廢嘅,返唔返工都冇所謂,反正都係納稅人出錢請嘅啫(有板佢睇架!「垃圾會」班「垃圾」仲嘥錢啦)!或者,

第二:果份工長期請唔夠人,即使你懶到飛起,佢都唔敢炒你---因為賣少見少!

姓郭果位,原來祇係冰山一角咋。最近,申訴專員公署踢爆康文署監管不力等七宗罪,致使轄下救生員濫請病假、遲到、擅離職守等現象失控。

 

凡此種種,傳媒也不知揭發多少次了,康文署不可能不知情。員工「射波」期間「手欠」,在社交媒體上載玩樂照片因而被炒的事例,今時今日職場可謂不勝枚舉,更何況是堂而皇之參加工業行動,很明顯,署方並非「不能管」,只是「不管」而已,說穿了還不是投鼠忌器,怕了在背後撐腰的勢力。見微知著,康文署縱容濫請病假,跟港府有法不依,放任佔領黑手等牛鬼蛇神,其實如出一轍。小事也做不好,大事自然更做不了,港府連救生員也管得一塌糊塗,遑論其他政治經濟問題!

 

其實,現今嘅「正苦」部門,何止「地政」同「康文」係廢嘅呢?祇不過市民最容易接觸倒呢兩個部門啫!正是物必先腐而後蟲生。歸根究底,還不是整個「正苦」的問題!

 

不過,話時話,呢個「正苦」冇得救架啦!不如,趁佢未完全失救之前,入「正苦」打番份「風流工」;好彩嘅,或者仲可以捱到退休嘅!雖然冇份超筍工咁高薪可以冚家富貴,但勝在自由度高,一身可兼幾職丫馬。

 

回應 (0)
我要發表
user