契仔、契女、契弟

2016/09/18 07:17:11 網誌分類: 學習
18 Sep

「垃圾會」選舉塵埃落定,結果無論你喜歡也好、不喜歡亦好,都無奈接受!呢啲咪所謂「民主選舉」囉:少數服從多數!

回想響果啲「選舉論壇」---第一集睇係因為隔離左右啲台都冇嘢睇,於是睇左一集「講台」製作嘅,真係唔想睇,兩個主持不知所謂;其後因緣際會睇多左集「無線」製作嘅,雖然參選者質素差,但係果位主持質素高吖馬,咁咪搭夠囉!結果....睇左兩集咯!地區直選得五集啫,冇理由自己果區唔睇架....咁睇左三區咯,又唔爭在睇戲睇全套啦!咁咪衰左囉。不過,我冇再睇「講台」製作果啲呀。

回想當時響論壇度,經常聽倒有「飯民」候選人指著「親建派」候選人,大聲疾呼:「係人都知你係西環契仔/契女啦!」唔好意思,我唔知喎,我相信大部份選民都唔知!依家知啦:原來「親建派」果啲就被標籤為西環契仔/契女,咁非親建派果啲應該點稱呼呢?

「契仔/契女」相信佢地認為「阿爺」係長輩,佢地自不然係晚輩,所以稱之為契仔/契女;咁相反,「親飯民」果啲係咪應該稱之為「契妹」或者「契弟」呢?因為佢地嘅後台做梗大佬架啦,佢地係後輩、唔做「契妹」、「契弟」做咩嘢呀?

-------------------------------------

雪地鴻爪:契仔契女與契弟

如果要用一個字來形容今次的立法會選舉結果,那就是一個「契」字,這邊廂有契仔、契女,那邊廂有契弟,旗鼓相當,誰也不比誰乾淨,誰也不比誰高尚(所以有「五十步笑百步」此語)。(註1)

 

可以見到,每逢選舉壹傳媒都會炒作西環為契仔契女「配票」的新聞,除了刻意醜化有關親中人士的形象,將他們打成西環的牽線公仔,更是暗示朝廷干預選舉,破壞「一國兩制」。今次選舉更不例外,不信你翻開這段時間的爛果報,幾乎天天都有這方面的報道,真真假假,虛虛實實,信不信由你,反正經過壹傳媒十多年如一日的洗腦抹黑,很多人是信了。(CY又講嘢啦:佢認為教育局無必要就港獨向學校發出指引喎。因為香港係中國不可分割的一部份,「基本法」已清楚講明,香港祇有一小撮人支持「港獨」!但係好多「教棍」利用上課時間,幫啲學生洗腦吖馬;佢未聽過聚沙成塔、積少成多咩?如果無為而治都得嘅,佢都無謂存在啦!不過,佢可能未理解何謂「無為而治」(註2))

 

來說是非者,就是是非人,最愛操控選舉的其實不是別人,正是人稱「漢奸黎」的壹傳媒老闆黎智英(得意在一直操控選舉嘅江湖大佬天天響「毒媒」度話人地操控選舉;不過,又有人信喎!難怪香港騙案無日無之,啲人唔識得吸取教訓嘅。大話講多幾次,連自己都信以為真)。「雷動計劃」就是黎智英同佔中搞手戴耀廷策劃的干預選舉、充當造王者的工具,先是利用有關民調拉高舞低,影響選民的投票意向,繼而在選舉當天,雷動計劃及爛果報發動配票,全力催谷白鴿黨的幾名乳鴿,結果白鴿黨在選舉中大勝,議席增加,部分泛民小黨則被棄選被犧牲(冇法子啦!佢地年紀大,佢地唔介意做「契妹」、「契弟」,人地都嫌佢地超齡)。幾位候選的乳鴿當晚還非常榮幸地進入黎智英的大宅,名曰觀察選舉,實是交心交肺。(一代鲜肉換老餅!好似人一樣:有出生便有死亡,半點不由人!)

 

選舉曲終人散,壹傳媒大肆渲染契仔、契女到西環謝票,這是一百步笑五十步。君不見,幾隻老鴿在夜色掩護之下帶領幾隻新當選的乳鴿齊聚黎家大宅,逗留約三個小時才離開,杯盞交錯之間,涕泣交流之下,不感恩戴德宣誓效忠才怪。恭喜恭喜,做得黎智英的契弟,今後不愁賞賜及政治前途矣。(此之謂「半斤八兩」)(註3)

 

香桐仁

註:

1. 五十步笑百步

出自《孟子·梁惠王上》中的一則寓言,孟子在和梁惠王對話中,說士兵在陣前逃跑,一人逃了五十步,另一人逃了一百步,前者就譏笑後者不勇敢,以此來比喻譏笑別人犯錯時,自己亦犯了同樣的錯誤,只是程度輕一點。

2. 無為而治

所謂無為而治,就是通過無為而達到天下大治。什麼是無為?從字面上看,無為似乎是無所作為、消極無為的意思,其實這是望文生義。老子所說的無為,決不是什麼也不做。

3. 半斤八兩

一斤有十六兩,所以半斤其實等如八兩,即係重量相等。

回應 (0)
我要發表
user