阮兆祥的減肥餐單

2016/09/19 08:30:10 網誌分類: 健康
19 Sep

這一陣子,阮兆祥一晚會在三劇出現,但論形像性格,就以《為食神探》裏味覺敏銳、被形容為擁有「金舌頭」的神探麥犀最有趣,角色跟他本人「為食」和「食腦」的特質完美結合。

 

 

呢排「無線」每晚兩劇,同樣是「阮兆祥」、「盧苑茵」...真係睇到人都癲!可見「無線」無人可用,兩劇女角都是「網上選出十大最討厭藝員」的入選者;其中一位,每次見佢我都覺得好陰森(好似睇緊鬼片)、把聲似雞仔、戲屎兼表情怪異,身材更加...仲要無時無刻著露臍裝..,.唔該佢啦!成套劇,佢一出場就.....姪女認為佢仲衰過姓蔡果位!都係十大。

 

 

另一位,余大姊愛將,機會俾晒佢架啦!可惜不成氣候,做任何角色得一個表情;唔好意思,余大姊啲愛將,不知何解,個樣總係...

 

 

唓!又叉遠左啦!講番祥仔個減肥餐單:

 

 

「先食半個西柚,再食一隻蛋的淨蛋白,吃少許烚肉,或把煙肉用水烚走脂肪,變到好似配沙律那些好脆口的煙肉,再配以不伴醬料的沙律菜。早午晚三餐一樣。」

 

呢個餐單唔難跟,祇要有恆心就得。 

 

運動方面,祥仔不太喜歡跑步,反而每日會做cross trainer(太空漫步機)至少30 分鐘,減少對膝蓋的壓力。控制飲食加運動,他說試過一個月可減十磅體重呢。

 

最近中學同學聚會,其中一位移民加國的同學告知,她的一位朋友成功於三個月內減了卅磅,過程一點不難,祇要改變生活習慣:

 

中午果餐盡量吃正常餐,晚餐祇吃蔬菜沙律(加黑醋汁/沙律油)。

 

減肥的原理是:午間吃得飽,從下午至晚餐前因為仍有活動,可以消除脂肪:而晚飯後活動少,所以祇宜吃低脂的沙律充饑。

回應 (2)
我要發表
2016/09/19 18:12:35 回覆

我唔睇,近曰只、睇芈月傳

2016/09/19 09:25:34 回覆

巨輪就因為有最醜鞋抽港姐,忍痛拜拜田蕊妮,簫正楠,祥仔,為食神探,又因爲有翠如小姐,佢無論任何角色都有幾條頭髮在臉側,自已爲好靚,着衫土到爆,救命!

user