日本沖繩手信

2016/09/21 06:43:47 網誌分類: 講飲講食
21 Sep

姪女上星期日從美回港,祇逗留兩天便飛日本沖繩,出席上海舊同事的婚禮。

她回港那天,我問她準備好「飲衫」未?佢話新娘子早兩天才告知要穿藍色衣裳。我問:你做伴娘/姊妹咩?

姪女:唔係呀!係所有出席嘉賓都要穿藍色服飾呀。

我:吓!咁遲至通知,係我就唔去咯。佢丈夫係日本人?藍色代表祝福?

姪女:唔係。依家國內人好鍾意去沖繩攪婚禮,佢地認為果邊啲教堂好浪漫喎!(大家如果有睇「巨輪」頭果幾集就明架啦!自從果位仁姊出現後,套劇就唔駛睇啦)

我:吓!人家老遠搭飛機出席婚禮,仲要限住人穿咩嘢,係咪有點那個?

姪女:最弊我三月離職前應承左佢,佢依家先講呢樣嘢!

唉!依家啲人,永遠唔會替別人諗吓架!

姪女去得沖繩,梗係順便玩幾日。佢上星期四晚返港,第二朝飛去東京大阪玩一個星期至經港返美。雖然祇係去左幾日沖繩,都買左以下手信俾我:

由上至下,由左至右:雪鹽糖、雪鹽(分煮肉/煮菜用)、苦瓜面膜、好似「曲奇」咁嘅嘢?花生豆腐?苦瓜茶、黑糖年輪蛋糕

據姪女講:沖繩馳名黑糖、雪鹽、涼瓜同紫芋(有睇「巨輪」沖繩旅遊特輯嘅就一清二楚)。所以上述食得嘅嘢都離唔開黑糖同雪鹽!

雖然我地煮餸除左落鹽,都會落少許糖吊吓味,但係你唔會覺得果碟餸係甜嘅(上海菜偏甜例外);所以,糖同鹽嘅混合品又真係...

黑糖雪鹽糖:明明係糖嚟,但係又咸咸地,我覺得怪怪地囉!

一包兩樽嘅雪鹽:姪女話左邊係煮菜用、右邊係煮肉用。我唔識日文、佢都唔識,佢會唔會記錯呢?一於做「神農氏」嘗百草,睇吓有咩嘢分別---除左粗粒同幼粒外,我試唔倒有咩嘢唔同!

苦瓜面膜,用左會唔會變苦瓜乾呢?我見膠盒內有五包,問姪女,何解咁重?原來每包內有7片,即35片!嘩,咁真係要日日敷至掂!理論上,苦瓜面膜應該係暗瘡皮膚用,我呢個年紀,祇會出明瘡!

粉藍色果盒,入面有三包似係「曲奇」嘅嘢,原來係蛋白做,應該算係糖果嚟;食落口感有啲似「馬卡龍」,一陣風咁,食一包都唔覺飽!三種味:黑糖、紫芋同雪鹽---

黑糖好甜、雪鹽又咸又酸,最正常口味係紫芋。

綠色盒苦瓜茶試左一包,據講「苦瓜茶」適合糖尿病人喎!咁正常人偶然飲吓都無妨嘅。冇咩苦味,可能沖繩涼瓜係冇咁苦嘅。

花生豆腐:隔離果盒,一盒有三個狀似「布甸」、又似「杏仁豆腐」嘅嘢,姪女話係咸架!據講佢睇落似「杏仁豆腐」,其實食落有花生味!咁咪即係食份子料理---你以為係豆腐、原來係花生!佢千叮萬囑留番一個等佢返嚟食!我留番兩個俾佢--都唔好食:煙煙靱靱,無喱味道(我都唔覺得有花生味,即使加左包味似豉油嘅醬汁)!

最好食都係呢盒「年輪蛋糕」,得十日保鮮期咋,梗係拿拿林食啦!雖然我都係覺得甜左少少,因為外層圍了一層薄薄的黑糖,脆脆地,但係相對起其他食物,佢算係好食!

人都一樣啫:有個衰人響你隔離,你咪變成好人囉!有個大老倌企響你隔離,你咪變左「梅香」囉(唔係咸魚)...哈哈...哈哈....呵哈哈哈.....

日本嘢仲包裝,好唔好食真係見人見智;熟悉我嘅人都知我食嘢唔揀擇---當然響有得揀嘅情況下,揀自己覺得好食嘅嘢!如果走難,食樹皮我都冇所謂架,馬死落地行啫!

我每種食物都留番少少,等姪女返嚟俾佢試,我會好坦白咁講我嘅感覺。喂!唔駛錢送俾你都仲阿之阿左,你咁煩架!親人上頭,更加冇必要講假話啦:當然可能佢覺得好食都未定,咁咪俾佢試吓,再交流吓意見囉!我一向做人嘅原則係:Who call who eat!用於飲中式早茶,咪係邊個叫、當食到尾仲剩番嘅時候,叫個位咪負責清左佢囉;同一原理,咪係who buy who eat囉--邊個買、邊個食晒佢!呢啲叫做責任負責制。

呢個制度從何而來?話說我未退休前,習慣過時過節請同事食中午飯(一般係飲茶);負責叫嘢食嘅同事每次圈點心,便以人頭計,但係有啲食物唔係每個人都食,結果往往係剩左好多食物!所以我落左呢個柯打。我唔係介意俾錢,但原則係唔好浪費!食幾多叫幾多,你食得晒嘅叫幾多都冇問題。

回應 (0)
我要發表
user