PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

特訓20「霸王花」上戰場 錢國偉:個個係打女!

2016/09/26 10:13:12 網誌分類: 娛樂
26 Sep

        錢國偉執導、黃永峰監製的動作笑片《辣警霸王花》,將於下月13日上映,片中新一代霸王花岑麗香、鄭欣宜、何佩瑜、崔碧珈及李元玲等,為任務失敗的前輩復仇,個個上山下海跳樓等乜都做齊,瞓身賣命!索媽咪楊思琦,在片中大膽以三點式示人。處女躍身大銀幕的岑麗香為孭飛電影,迫出鬥志及膽量。特訓逾20名靚女飛虎上場的錢導,就激讚班靚女:「班女仔好捱得,全部有資格做打女!如果有女版《殺破狼》,可以諗吓㗎!」

       主持:黃柏高
       統籌:林永匡
       攝影:李維隆、謝民光
       採訪:林書鉉
       場地:MaisonEight

        錢國偉(Wilson)玩Gimmick有一手,睇準動作片復興,即睇中八十年代惠英紅、吳君如等主演的電影《霸王花》,誓要打造一部以全女班為主的搞笑動作片。揀人眼光獨到的Wilson,馬上找來二十多位靚女演特警。早前,劇組揼本遠赴馬來西亞實地拍攝兩個月,我前往當地探班,眼見班女演員毫不錫身,睇到人心痛。

        《辣》片內容主要描述這班特警新丁,為20年前任務失敗的霸王花復仇,所以電影由扮演上一代的霸王花包括鄧麗欣(Stephy)、楊思琦、JessicaC.和陳嘉桓等,在泰國泳池邊性感「放蛇」掀起序幕。錢導:「同時要照顧二十幾個女演員,都幾困難,但合作好開心嘅。班女仔好捱得,動作武打場面都算密集,但她們全部親身上陣,不時有流血、跌傷、骨折等,外景場地又曬又熱,日日都有三兩個話唔舒服要Call白車。有人問『欣宜咁有份量都入選?』,其實佢飾演車隊嘅機械天才,亦係負責發放笑料,角色好重要。」

        思琦以為「斷手指」

        38歲的楊思琦在片中大晒三點式,她感謝導演畀機會她與一班後生女同場比併,思琦說:「估唔到自己做咗媽咪後,都keep到有腹肌。好開心自己都好快應付到一連串動作戲,其中要在5層樓高跌落嚟,又有好多爆破場面,要執生。最難忘係同Stephy的動作戲最講求默契,爆炸嘅同時,我又要揸槍逃命,不慎夾傷手指,嗰一刻手指無晒知覺,以為斷咗呀!哈哈!」

        香香膝撞大石

        片中飾演陣亡思琦妹乖女的岑麗香,為代母復仇加入女特警。首度躍身大銀幕就要打打殺殺的香香說,「以前演嘅角色,都係被保護、乖乖女嘅,今次完全唔同,要好硬淨。拍攝前,跟黑哥(武指)爬山跑步游水,練好體能打底。試過在沙灘拍攝時,撞到嚿大石跌倒,搞到入醫院,慶幸照X光後無大礙。成日去睇跌打同按摩,最痛苦喺肌肉痠痛。不過導演好好,有次我膝頭瘀晒,Wilson將佢罐冰凍可樂畀我敷膝頭,真係好窩心。」身體雖然受傷,但香香笑說愛上揸槍,她說:「開真槍實彈(粉彈)時,原來係一種發洩。而拍呢部戲的最大得著,就係膽量大咗,可以試唔同嘅嘢,同啲女仔相處又好開心,好滿足。」弱不禁風的靚女,苦練多月化身鋼鐵打女,咁瞓身演出,大家豈能錯過!

 
■錢國偉揀人好準,今次選楊思琦(左一)和岑麗香(右二)飾演兩母女,兩位靚女好有說服力。
■錢國偉揀人好準,今次選楊思琦(左一)和岑麗香(右二)飾演兩母女,兩位靚女好有說服力。
■楊思琦讚班女仔個個都好打得。
■楊思琦讚班女仔個個都好打得。
■三點式上陣、大晒腹肌的楊思琦,同Stephy出生入死。
■三點式上陣、大晒腹肌的楊思琦,同Stephy出生入死。
 
■負責搞笑的欣宜,咪睇佢咁有份量,查實係機械天才!
■負責搞笑的欣宜,咪睇佢咁有份量,查實係機械天才!
■香香咬緊牙關亡命跳進急流,認真驚險!
■香香咬緊牙關亡命跳進急流,認真驚險!
■岑麗香初登銀幕即做打女,她說:「最記得赤腳追賊、5層樓高玩游繩,又跳急流。」
■岑麗香初登銀幕即做打女,她說:「最記得赤腳追賊、5層樓高玩游繩,又跳急流。」
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.