陸羽仁周記
陸羽仁周記
陸羽仁周記

信者得救

2016/09/26 10:14:15 網誌分類: 經濟
26 Sep
        美國聯邦儲備局開會口硬手軟,九月份決定唔加息,但就開定年底調高利率嘅期票。美股有段時間唔使加息,杜指借勢反彈,反而港股上個星期有啲後勁不繼,臨尾連跌兩日。雖然係咁,以全周計恒指升咗351點;國指累積上揚201點。恒生指數上周先揚後挫。周五去到尾市掉頭向下,最終恒指收報23686,單日跌逾73點;國企指數收報9796,下滑97點,成交金額720億元。

        友邦騰訊股價靚仔

        港股收市後,美股上周五全線下跌。杜指收市報18261點,跌131點。納斯達克指數收市報5305點,跌33點。標普500指數收市報2164點,跌12點。

        上個星期有兩隻股最威水,一隻係保險股友邦(1299)收造51.8元;另一隻騰訊(700)創上市新高,高見220.8元,收漲1.68%造218.2元。有中環茶友話,而家香港無乜生意好做,保險算係少有好做嘅行業啦,所以友邦走勢靚仔可以理解。至於騰訊升不停,就正如我所講,而家外圍炒科網股方興未艾,騰訊喺內地鮮逢敵手,外資入唔到內地科網市場,揸重騰訊都可以當係替代品。

        臉書高估廣告時間

        科網股?家估值高,尤其係龍頭,但茶友坦言,佢哋嘅價值四個字可以形容,就係信者得救。好似《華爾街日報》日前就引述消息話,社交平台臉書(facebook)高估網民收看臉書平台視像廣告時間,問題持續兩年。

        根據報道嘅講法,臉書數周前在其「AdvertiserHelpCenter」貼文公開事件,指用戶平均收看視像時間被人為地誇大,主因是有關數據僅計算超過3秒鐘的觀看次數,聲稱公司已引入新計算方式以解決問題。按照廣告代理PublicisMedia給予客戶的信件,指稱獲臉書通知,早前的計算方式令收看視像時間被高估六至八成。

        ?家好多廣告公司同客戶落廣告到社媒,講法係唔理效果點都好,至少可以收到報告,知道效果,好多新廣告人好多都BUY呢一套,但呢啲報告後來俾人發覺有吹水成份,又或者各有不同計法。

        不過,呢排科網股係外圍炒作氣氛同消息都多。社交網站twitter股價上周爆升,有報道指該公司已接獲收購建議。twitter近年備受競爭對手壓力,賣盤似乎係唯一選擇。茶友話,同臉書、twitter比較,騰訊至少估值平啲,加上有收入嘅業務比佢多,貨比貨下,你係基金又會點揀呢?

        大股升勢側埋幾隻,股仔則跟消息炒作,若然撞中都幾和味。丹楓(271)獲天安(028)入股36%,丹楓復牌後升11.3%報2.66元,天安無升跌報4.19元。丹楓本身有唔少資產,但控股權唔係咁穩固,?家引入天安作為主要股東,股價即時爆上。理論上股權無咗爭奪嘅誘因,應該少咗刺激性,所以短期不妨睇吓有無人出嚟挑戰天安嘅地位。

        工業股又有爆冷派彩

        另一隻有派彩嘅冷門股係興發鋁業(098),公司宣佈擬私有化,復牌後升17.51%報3.49元。興發上市8年,主要從事製造及銷售用作建築及工業材料之鋁型材。公司上個月公佈,截至今年6月底止中期業績,股東應佔溢利為1.35億元人民幣,同比增幅18.5%。每股基本盈利0.3239元人民幣。不派中期股息。鋁業係內地增長放緩下疲乏咗幾年,但最近因為供求改善,所以市場環境好咗。興發中期業績回升,反映公司已由低谷走出嚟。由於佢?家只有4.5倍市盈率,市值14億元左右,大股東趁平私有化。內地經濟差,好多循環性股份跌到好殘,一旦大環境改善,股價就變得有吸引力,但發掘呢類股份要好有心機,同埋仲要用唔等使嘅閒錢先好。

        銀座商廈紛落成銅鑼灣食肆唔易做

        香港做食肆一向競爭激烈,走大眾化市場要價廉物美,中高檔就要花不少心思,在包裝細節上都要做足工夫。最近銅鑼灣少咗人流,但後街就有唔少銀座式商廈落成,搞到餐廳數量大增,有茶友最近試過一間新近開業嘅日本菜,由於樓上都有唔少同業,所以搶客鬥到開巷,在配料上都搞了很多細節。

        茶友當日試嘅套餐,主要有壽司同天婦羅有近六道菜,試了不下十款食材的壽司,再加海膽天婦羅。由壽司食材繁多,每都不同,每道菜有兩、三款,所以必須細味試真。通常食日本菜,都會有酸薑片伴碟,用來清理吃完不同菜式的餘韻,再品嚐下道菜的精菜。該店上菜除了安排客人每道菜由淡至濃進食,還預備了不同的伴碟清口,像吃完第一道菜的蝦和海蜇,第二道菜就會先吃一粒鮮楊梅。

        幾道菜式中,較特別是拖羅,這道主菜的拖羅腩件頭夠份量,一看已是油份十足,伴碟用咗較少見的仙人掌。據介紹仙人掌味道是微酸,但入口感覺是外層薄脆,汁多而淡,有點像不甜的提子。吃過仙人掌後,再用紫菜包着大塊拖羅,呢個拖羅餐唔使一千銀,雖然價碼唔平,但單係件拖羅,好市時真係夠膽收你3、400銀一件。

        大款飯堂配合財技

        茶友話,佢早排試過樓上有間做鐵板燒嘅日本菜,除咗食材,間舖最大賣點係貴賓廳對正馬場,聽講間舖老闆係內地大款,佢係香港專搞財技,已經收咗幾間上市公司,呢個飯堂就係專用嚟應酬,咁樣做生意自然唔使好似佢試菜呢間做到咁身水身汗。

        陸羽仁

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類