新達廣場北京人家

2016/10/02 08:27:29 網誌分類: 飲食
02 Oct

星期五晚幾位姊妹(當然吾係親嘅啦)相約響大埔墟新達廣場「北京人家」晚飯,平時我地多數會響酒店內嘅酒樓用餐,今次去到咁遠,主要係C校監午間響大埔出席典禮,我地移船就磡方便佢啫。

我到達方知,原來「北京人家」屬美心集團,隔鄰便是同一集團的「潮江春」,據L總監講,兩邊食物可以撈亂叫。

我地約左傍晚六點半,我例牌早到;果陣人客唔多,我被安排進了一個廳房,裡面有十張八張大小不同的檯,但檯與檯之間非常迫夾,壓迫感重。其後姊姊們續陸抵達,個個都係講果句:點解咁迫嘅?

我:「可能係小周末,客多!所以排得咁密掛。講真,我地又唔可以將佢同酒店裡面嘅酒樓級數比較嘅:價錢都差好多啦!

隨後有兩批女士入左嚟,佢地一入房門口便有人大叫(我地都唔知發生咩嘢事),跟住其他人又大叫(我地都係唔知發生咩嘢事),可能朋友聚舊,好耐冇見所以咁興奮掛!但係佢地坐落之後一樣高談闊論,旁若無人,我地張係細檯,咁近距離都無法傾談!L總監建議我地轉檯。

我:「呢間已經係廳房,難道大堂會靜啲?」

L總監出去打個白鴿轉之後告知:大堂有張檯,應該靜啲。

於是我地同侍應講要轉檯。侍應首先表示唔想我地轉檯,但係我地堅持,佢於是同我地講:「好啦!你地自己拎埋啲杯杯碟碟茶壺過去喎。」咁係咩嘢意思?係咪即係:我地酒樓每位客人祇提供杯碟一份,你搬檯便要自己搬過去,我地唔會因為你搬檯而洗多幾套杯碟!

我份人都冇咩嘢所謂,乖乖地咁拎左自己份杯碟過去;當時大堂冇咩嘢人,檯與檯之間亦冇咩空間。

我:「一陣坐滿人咪一樣咁嘈!」最後我地決定唔搬,還原基本步!

今日要講嘅同食物無關!美心集團出品,一向不過不失:冇驚喜、亦冇驚嚇。今期用匯豐咭食一個四人指定套餐六折,我地五個人叫了這個套餐加個沙鍋魚頭。

用餐時,頭盆是麻醬粉皮、醉雞,跟著是片皮鴨。食完麻醬粉皮,隻碟一定唔會乾淨,我地於是叫侍應換過啲乾淨碟包片皮鴨;侍應好唔樂意咁替我們更換。

其後食花膠羹,侍應預告:你地食完羹用番呢隻碗啦!呢隻乾淨過你地原先用緊果隻架。

我明白依家請洗碗碟阿姊好難,但係除非間酒樓改用紙杯碟啫,咁樣做法,間酒樓咪越做越cheap---好似茶餐廳啫!

食完個餐剩左少少片皮鴨,律師叫人打包拎走。侍應告知:「膠盒一蚊、膠袋又一蚊!」咁都要架,肉隨砧板上喎---膠袋唔係五毫子咩?

果個膠盒直徑五吋,果個膠袋剛剛入得落個膠盒。C校監:「吓!咁「大」個膠袋?」

侍應:「我地個膠矮嘅尺寸係就住膠盒嘅大小做架!」

L總監:「一蚊個膠袋,拎返屋企都冇用!」平日我地大家習慣留番啲大膠袋做垃圾袋,咁先至叫做循環再用,環保吖馬!

諗諗吓,膠袋徵費同經濟不景有冇關呢?以我嚟講,徵收膠袋費後,我真係買少左嘢---我隨身攜帶嘅環保袋裝得幾多、我咪買幾多囉!要俾錢嘅嘢我唔做架。

食物入左袋後,律師問:「邊個拎走?」

我:「吓!你叫人打包嘅,唔係你要咩?我一向都冇打包嘅習慣喎!」

跟住你推我讓,最終L總監拎返屋企俾姊姊食。

我:「第日唔係諗住要嘅就唔好叫人打包啦!咁就兩個大餅咯。」

死啦!美心集團(我估係成個集團)咁樣做法,我都接受唔倒囉!

回應 (1)
我要發表
2016/10/02 12:23:03 回覆

美心集團以前的員工服務很好,近年也差了!膠合與膠袋要一元架,打包要二元,我諗住會食才打包,否則無謂用多二元。

user