黃埔「煌府一號」

2016/10/04 15:05:15 網誌分類: 講飲講食
04 Oct

前日星期日,一早同姪女食左個「麥記」早餐,佢當時經已話唔多飽(鬼叫佢淨係食個「豬柳漢堡咩),所以中午時份佢話想飲茶食少少嘢(其實我食唔食都得),我問佢想去邊間?

佢問:「邊度有綿花雞食?」

我:「吓!咁傳統?咁不如去「煌府一號」啦!新式同高檔酒樓,點心多是綽頭嘢,冇呢啲舊式點心。」其實我唔係太喜歡飲茶,所以我祇係憑經驗咁講。

姪女:「你附近間「點點心」(點心專門店)會唔會有?價錢如何?」

我:「果間食物質素好一般,我唔肯定佢有冇「綿花雞」(我祇去過兩次),但此類點心專門店既收幾蚊茶錢,茶的品種又冇得選擇,無謂去啦!至於價錢,相差唔遠。」

「煌府一號」我同「哎呀大仔」約大半年前去過一次,我地上午十一點坐到下午三點(閒日,幫佢撐場,算唔話得啦),埋單祇係七十幾蚊!我地都覺得好抵,食物質素唔係特別好、亦唔算差!勝在冷氣夠、光猛,寬敞,坐得舒服!

我地當日一點鐘去到,雖然滿座,但不用等便剛有張細檯,姪女認為坐得幾舒服---依家好多酒樓背對背,傾計都傾唔倒!

我原本諗住暏一鋪:我估佢有「綿花雞」啫,原來真係有,仲有「山竹牛肉」添:唔駛食,睇個賣相都知得啦!

仲有傳統「蝦腸」、「千層糕」:

最精彩都係呢碟:「上湯雲耳雜菇」勝在一滴油都冇,食倒不同菜嘅甜味!

我地雖然思想傳統,但係都接受新事物架:「黑松露飽」淨係個造型都幾殺食,裡面啲餡都係菇嚟。

埋單一百九十幾蚊。食物質素,我覺得好過上一次喎,唔知係咪轉左廚呢?

回應 (0)
我要發表
user