即使「黃黃相護」,始終法網難逃

2016/10/05 11:25:28 網誌分類: 時事
05 Oct

多謝泰國!終於天開眼啦....

香港眾志表示,秘書長黃之鋒在泰國機場遭當地入境部門扣留,至今仍未獲釋。(最好呢一世都唔好放佢。千奇唔好遞解佢出境呀,香港唔想收佢、淨係想收佢「皮」)  香港眾志清晨在社交網站發表聲明, 指黃之鋒應泰國朱拉隆功大學邀請到當地進行交流,昨晚從香港乘坐航機前往泰國曼谷,航班於當地時間晚上約11時45分抵埗,惟昨晚一直未能與黃之鋒取得聯繫。

直至香港時間凌晨4時18分,香港眾志經泰國學運領袖秦聯豐通知,得悉黃之鋒在蘇萬那普國際機場被當地入境部門拘留。而秦聯豐曾要求與黃之鋒見面,但被當局拒絕。

黃之鋒在香港出發前往曼谷前,曾在社交網站表示,今次到泰國是應邀往當地大學演講,分享參與「雨傘運動」推動民主自決的經歷,但對於能否成行有點憂慮。

香港眾志就強烈譴責泰國政府無理干預黃之鋒的出入境自由及人身自由,要求泰國當局立即釋放黃之鋒,同時要求香港入境事務處積極協助,確保黃之鋒的人身安全(佢都經常威脅香港警方安全啦,何解香港要理會佢嘅安全?有咩嘢事咪向佢契爺求助囉!做得「走狗」就預左架啦。或者香港入境處同泰國政府講,叫佢地監禁佢,香港納稅人寧願負責俾皇家飯養佢!)

唔係個個國家都好似香港「正苦」咁冇用架!

回應 (3)
我要發表
2016/10/05 16:34:04 回覆

國有國法,家有家規,不是公民抗命就可以無法無天的。出入境自由,係泰國坐完監咪可以自由走得囉。

2016/10/05 13:33:59 回覆

他宣稱不是中國人,為何要中國領事干預?應該揾美國才是!

383383
383383 2016/10/05 12:03:07 回覆

奉勸黃黨不要去菲國,否則,被搜出毒品的話,可能立即打靶呢。

user