港產「低低B」

2016/10/07 08:32:28 網誌分類: 時事
07 Oct

轉載:

【晴報專欄】說議員質素,原來低處未算低,游惠禎候任議員在論壇上一番「扑嘢」論(對不起,本來不想重複這兩個字,但不寫,又怕讀者不知情況真的如此惡劣),粗鄙處,叫人難以置信。

 


先說用字,不是假道學,食色性也,但這麼多可以代替「x 嘢」的中文,何以都不用,偏偏在大庭廣眾以候任議員身份用到一個大部分人都羞於啟齒、絕對不想出自孩子口中的鄙俗俚語,這不正正反映當事人的修養水平,而她,地位一如當年的鄧蓮如、余若薇。


口出狂言,並非一時之失,論壇之後,她不是立即為失言道歉,而是在FB再貼一文,詳細解釋「點解後生仔連嘢都無得x?」可見這便是她的真身、她的修養。議員尚且如此,我們大概不必為粗口港姐太訝異,至於梁耀忠當年因「臭罌出臭草」就被逐出議事庭,就更加是今之天方夜譚。(梁耀忠錯在出世早左!)


再說邏輯。土地問題當然是大問題,但以年輕人無地方「x 嘢」一(講嘢呀!(佔中)期間,佢地咪當啲帳幕係酒店房!祇要冇羞恥心,邊度都可以(x野)啦!依家仲多左咁多垃圾房添。),作為引證香港未來出路要自己爭取,因此要正視主權問題?講乜呀?

在FB游侯任還把年輕人形容得如身處煉獄,包括大學畢業後要還grant loan(莫非借錢應該不還)(根本一早就唔應該借俾佢地:讀壞詩書生壞腦),咁使唔使因為要還學債而搞流血革命吖?

講粗口經已成左潮流---唔係咩?「講姊」講粗口,「議棍」講粗口....「垃圾會」秘書處駛唔駛搵阿「Ben Sir」教番兩堂,方便日後同果班嘢溝通呢?

呢啲咪叫做一蟹不如一蟹囉!「立法會」變「垃圾會」,遲啲變「鬥獸場」!以前要著成套老西出席會議,由梁耀忠開始,著恤衫都接受;其後著鬼五馬六嘅T恤都得

 

 

....遲啲...唔著都得(野獸係唔著衫嘅)!選舉果陣「低低B」同佢帶住果班女都係著超短熱褲。到時「低低B」會唔會一邊開會、一邊「?嘢」呢吓?真係好期待九月十二日果個光怪六離嘅「垃圾會」呀!

 

 

回應 (3)
我要發表
2016/10/07 10:09:35 回覆

我都係咁樣解法!

383383
383383 2016/10/07 09:28:01 回覆

會不會在垃圾會上…粗口橫飛,甚至x野?唔好誤會,我是指拿棒打架…

2016/10/07 09:06:00 回覆

係10月12日,睇下班動物如何做馬骝戏!

user