紅磡「林記小食」

2016/10/10 15:10:59 網誌分類: 講飲講食
10 Oct

阿Van掃街,真唔真呀?好奇咩?以前我負責「大磡村」清拆時都經常趁住未有人識我,去大磡村食「車仔麵」啦;後來俾人認出我先收歛左,轉左入去街坊會食咋!

依家即使我買左街頭小食,都會「打包」返屋企食。尋日姪女挑起條筋(其實佢講過好多次想食,我亦帶過佢去呢間鋪嘅位置,但係此店下午才開鋪,所以次次去都係摸門釘),話要去食!

去到果陣下午三點,門口排長龍。通常要排隊嘅嘢都唔好預我,今次又要破例。我問姪女係咪買番屋企食,佢答:「掃街?梗係要企響街度食啦!通常係踎響度食(踎街?)」好在旁邊個商場有空間可以企響度食。

賣相唔錯:

我食唔辣嘅魚旦(冇食腸粉,食唔落),呢碟係姪女食嘅:辣魚旦加混醬腸粉!佢讚不絕口,話啲醬混得好好味、腸粉亦夠滑!好食過中午酒樓果啲腸粉。我食唔辣嘅,咁先試倒原味吖馬:魚旦好有魚味!唔好覺得我講緊廢話呀---依家雞有雞味、肉有肉味、魚有魚味...經已好奢侈架啦!

九蚊四條腸粉、七蚊一串魚旦,價錢一般,較「陳記」好食得多!

回應 (2)
我要發表
Pccw866
Pccw866 2017/03/09 21:20:53 回覆

晤該晤好企係私人地方吃嘢!

2016/10/10 15:33:39 回覆

掃街?我由細到老都唔試過!睇見都唔想食!未結婚時試過食排檔,係有檯有櫈可坐低食果種。近呢三十年很少食街邊野。

user