「律政強人」二

2016/10/13 07:46:47 網誌分類: 影視
13 Oct

「無線」播緊嘅「律政強人」接近尾聲,果套「巨輪二」我估都命不久矣。

前者初播,有啲驚喜架:豈馬方中信、廖啟智都係好戲之人,點都好過睇蕭正楠同陳凱林吖!姪女間中夜返,都會追番套「律政強人」,對「巨輪」冇興趣,特別當果集主線係陳凱林---除左個樣好似印度人外(我地唔係岐視印度人,喬寶寶幾可愛吖),聲作狀、表情又作狀...簡直睇到想死!再者,我地諗:如果唔係個編劇編成咁,以蕭正楠咁老土(劇中佢嘅衣著好明顯啦!去沙灘浪漫都著恤衫西褲),點會鍾意個表現古靈精怪嘅女人?反過來,以陳衣著咁暴露嘅人,都會嫌蕭老土啦!點會鍾意對方?

陳自細都覺得個「哎呀老豆」有啲問題,仲成日著成咁響佢面前,俾佢強奸都唔抵可憐啦!

阮兆祥失憶嘅橋段夠唔知為咩嘢啦!我初時以為佢跟住消失,由阿Luck同英發展感情線添!

成套劇,淨係吳岱融同梁琤有演技架咋!劇本差,田蕊妮冇得發揮!

噓!明明講「律政強人」架馬,做咩嘢講「巨輪」?

呢套劇初播果陣,我響美國嘅大佬都覺得好睇,日日追!姪女在港與朋友相聚,大家都認為睇此劇可增長知識----如何處理辦公室政治。當時我經已不以為然:成套劇冇個好人!惟一可以稱為好人嘅咪係李佳芯囉!但係我祇能稱她為冇用/冇腦之人:佢連做律師都唔稱職!成日話要點點點....當然做律師冇可能單單官司都贏,但係以佢嘅思維,單單官司都會輸。

方中信算唔算好人?唔算囉!教唆當事人自殺、毀滅證據、揘造證據呢類行為絕不可為!如果係我,我寧願唔接單官司、或者我唔企圖尋找事實真相,一於相信我當事人係青白咁替佢脱罪。明知事實係我當事人謀殺,卻協助佢寃枉其他人,如此行為有失律師人格!不過,睇番依家啲「黃官」同「黃棍」嘅處事方式,經已偏離正軌,可能係我Out啦,依家啲律師係咁架,呢套係「寫實」劇嚟!慶幸我當年放棄左當律師,否則依家等「踎躉」!

初時,我都以為套劇會講李佳芯會變番叻左,變番強左架!依家套劇都就差不多完咯,應該唔會囉(不過,冇嘢係冇可能嘅。编劇鍾意作到天馬行空都行);似乎成套劇所指嘅強人係方中信。

姪女以為方中信同李佳芯會發展感情缐,我認為冇可能:碩士同小學雞?溝通吾倒喎!但係今時今日嘅垃圾會都係咁啫,點發展呢?

我對李佳芯原本印象唔錯!不過,佢有份演出嘅「巨輪」同「律政強人」同時出街,連髮型都冇變,有時真係要定吓神,諗吓睇緊邊套劇?佢做緊邊個角色?

後者佢係一個唔及格嘅律師,佢嘅眼神成日都好迷惘,有啲神經質咁!連律師基本嘅自信都冇!睇完呢套劇,我原先對佢嘅好感都冇晒!

 

回應 (0)
我要發表
user