紅磡生記茶餐廳

2016/10/13 16:23:32 網誌分類: 講飲講食
13 Oct

此店稱茶餐廳,實則重點係食海鮮!咁算唔算係「掛羊頭、賣狗肉」呢吓?

最近「無線」個節目「區區開伙」續區介紹唔同嘅食肆,除左睇倒兩位主持好難睇嘅食相之外,響節目推介嘅食肆,我相信都會有一兩間係OK嘅。

講真吖!響街度咁多食肆,何解會推介某幾間?唔駛講大家都明啦。不過,我抱住嘅心態係:響節目度推介得嘅,即使唔算好食,都唔會難食掛!實情係:有啲真係好唔得!

姪女唔同,佢最喜歡睇飲食雜誌同嘗試佢地推介(特別係米芝蓮)果啲;今次回港,尚有幾天便返美,上星期日,大家去掃吓街,跟住晚飯佢想試吓「打冷」,最新一期KISS(新地雜誌附送)推介的「新忠記潮州打冷」。

我地果日中午飲茶,下午三時才掃過街;平時我五點幾食晚飯,那天真係食唔落!心諗:六點落去,咁早應該會有位掛。

誰料六時十五分去到經已全店滿座,要攞飛等位。姪女約左人睇戲,心急如焚,我建議轉去食蟹粥(因為六點鐘啲人入坐不久,有排等)----都係KISS推介,佢表示過想試,祇記得位置在老龍坑街,詳細地址不詳!我印象中,應該在「大酒店」附近。我住響呢區成廿年,過往因工作關係,經常要去「大酒店」,但係甚少在附近街道徘徊。如果我地一早打算去試蟹粥,出門前一定會查吓街道圖。

從「新忠記」往老龍坑街,沿內街行去經過唔少花店、長生店,對我來說,問題不大;但係姪女覺得有點陰森!原來標榜至「正」蟹粥此店近蕪湖街,基本上從蕪湖街入,便無需經過這些.....

我地入店時約六時三十分,店內祇有四位客人。全店大大小小都得六張檯,我地好彩,早一步所以還有檯;遲幾分鐘進來的客人,樓面位阿姊告知:全部檯已訂出,要進食便要預左要搬位(已訂坐者到達便要搬),我見啲客人仍然接受(咁梗係佢地認為值得啦)。結果,果兩位女士搬完一次又一次;我心諗:再搬就要搬出門口坐!

此店看似家爺仔乸生意,樓面位阿姊都好有禮貌。祇因鋪細、人多,坐得真係唔舒服---想拎多張膠椅放隨身物品都唔得!

識我嘅人都知,我最討厭食粥!今次真係捨命陪姪女架咋。

我地叫左:

蜆蟹粥(例鍋)---人家名牌!唔食,真係俾人「眇」架:話你唔識食囉!我祇能夠講:啲粥好甜,姪女亦覺得好味!問我:我寧願原隻蒸蟹、蒸蜆食。依家得啲粥甜,蟹同蜆都冇咩味,有些蜆還有沙!

 

蒜茸蒸茄子:茄子蒸得唔夠熟,不過蒜茸汁調得唔錯。

蒜茸粉絲蒸扇貝:呢啲嘢最緊要食材新鮮啫,冇咩嘢特別!我好多時買嚟「自煮」,我買果啲扇貝厚肉得多!

粉皮蒸蠔(樓面推介):粉皮包住蠔肉嚟蒸!創意我俾一百分,但係食味就一般--姪女寧願食炸蠔餅或蠔仔煎蛋呢類香口嘢。咁樣蒸最緊要蠔仔夠新鮮,否則好腥!我食左兩件,一件較腥,味道亦淡。

連一枝大啤,埋單四百個大洋。留意:樓面阿姊會叫你一次過落單,唔好分開叫。何解?咁仲唔明?

姪女晚上睇完戲回來,我地再次檢討(駛唔駛咁嚴重?):佢仍然覺得果間店嘅位罝好陰森!去果陣得四位客人,佢心裡都有點怕(依家至夠膽講)!後來人山人海(好多人響外面等位),佢先至冇咁驚。

我:「你肯定你見倒果啲係?」姪女:「係..係掛!」其實客人大部份係年青人,駛咩嘢驚吖!如果一個二個都係長者,咁就真係....

不過,姪女認為佢老豆(我阿哥)會有興趣試蟹粥。我咪建議佢下次有機會再去從蕪湖街果邊入,避開果啲??店囉!而且,我相信以前此店客滿會在店外加檯,因為門外有一手推車放著十張八張摺檯。可能最近食環署捉得緊,才暫時收歛啫!

其實有心試食,最好揀閒日去試,留番假期響屋企「自煮」,無謂同人迫!

回應 (3)
我要發表
2016/10/15 09:56:04 回覆

Cinderella:其實好失禮!我住響度成廿年,好多食肆都未試過。

2016/10/15 00:29:15 回覆

捨命陪姪女,試到甘多好野,真系好姑姐,讚~~

2016/10/13 17:32:34 回覆

我很怕經過果D店!年輕時住油麻地,果區有幾間呢種店,我每次行過都不敢望,而且會打冷震!如可以我會運路行。利益申報,我無見過也不想見!很怕去大酒店!只有至親才去,否則盡量推。

user