一個人最大嘅問題...

2016/10/15 07:25:51 網誌分類: 時事
15 Oct

一個人最大嘅問題?咪係唔知自己嘅問題係咪嘢囉!

【Now新聞台】立法會主席梁君彥約見三名未完成宣誓的議員,安排於下星期三重新宣誓。他表示,不會讓他們不斷重複宣誓,希望他們能莊嚴地完成。而進出口界黃定光亦被發現未有完整讀出誓詞,下星期要再宣誓。(我抗議!唔應該俾佢地再宣誓。咁即係話俾全世界(包括將來有機會參選者)知,甚至鼓勵佢地一而再----玩嘢!)

青年新政梁頌恆和游蕙禎,以及建築、測量、都市規劃及園境界的姚松炎,星期三首次大會上宣誓無效,需要重新宣誓。(應即時取消資格!)

立法會主席梁君彥約見他們,解釋下星期三重新宣誓的安排。

梁君彥預告不會讓他們無限次宣誓(即係幾多次吖?咁咪冇用囉,俾佢地睇死),但怎樣才符合要求和令他滿意,仍要視乎當時情況,呼籲三名議員遵守法例要求,讀出誓詞,又強調不希望要走到最一步(全港市民都想「正苦」走呢步喎),按法例要求他們離任。

青年新政表示與梁君彥會面後,仍未清楚之前的宣誓有何問題。(一來英文差、二來中文又唔掂;夾硬俾佢地當「議棍」,將來睇唔睇得明啲會議文件呢?但係最大嘅問題係:佢侮辱緊全中國人同佢地嘅老豆/老母都仲話唔知!)

被裁定在誓詞後,緊接加入政治主張的姚松炎,希望秘書處澄清多長的停頓才可接受,又考慮完整讀出誓詞後,不再加入政治主張。 (鼓勵佢學果隻「小嚟老鼠」?)

進出口界立法會議員黃定光亦被發現在宣誓時,讀漏了誓詞中「香港」兩字。他為事件致歉,並要求下星期三再次宣誓,獲梁君彥批准。(我一視同仁嘅!如果佢係一時口快,講漏左,就情有可原;再者,佢嘅問題唔係辱國。否則,一同取消資格。)

我真係好懷疑佢地知唔知「Hong Kong is Not China」點解架?我祇知直到今時今日,呢分鐘「They are not Legislative Councillors」。因為一日未宣誓就職,佢地都未係「議棍」。

一於取消佢地資格啦!即使唔得---一日唔俾佢地宣誓就職,佢地就有名無實:冇得開會、冇得出糧、冇得發噏風(噏都唔駛睬佢)、冇「垃圾房」分俾佢地,想X嘢?死遠啲啦.....總之全港市民當佢地透明就得架啦!

 

我唔會譴責佢地,亦唔需要佢地道歉!道歉有用咩?佢地就好似「律政強人」裡面果個唔可以稱之為人嘅KC!道歉了事,咪即係俾機會佢地越玩越大?

回應 (3)
我要發表
2016/10/16 13:21:15 回覆

而家幾隻嘢犯衆憎,正苦仲唔趁機踢走佢地,如果俾佢地入局嘅話,後患無窮!但呢個正苦太軟弱無能,敢郁佢地嗎?不敢奢望!!!

2016/10/15 17:31:37 回覆

如果個「正苦」係掂嘅,都唔會攪到依家咁不可收拾啦!

2016/10/15 16:02:56 回覆

唔明政府點做野!點解唔踢他們出局?重要用咁多錢養果幾隻畜性!

user