隔音四招無煩惱

2016/10/17 14:04:23 網誌分類: 生活
17 Oct

若家居環境住近大街或馬路,人多車多噪音避無可避,的確令人煩惱。 

長期被噪音滋擾,影響睡眠質素,嚴重的可引致神經系統功能紊亂、精神障礙、內分泌失調等問題,所以一定要做好家居的隔音!

 

以下教大家4個實用的隔音方法,一齊打造一個清靜舒適的居住環境。

 

1.                  用礦棉吸音板裝修天花 

  棉體本身就係好嘅吸音材料,特別係經過處理嘅「滾花型」礦棉板,表面佈    滿深淺、形狀、孔徑不一嘅細窿,吸音效果更佳。 

 

2.                  用輕質牆間房

  間房建議用「輕質牆」,輕質牆一般由龍骨同紙面石膏板組成,裡面以隔音棉 填充,帶嚟更好隔音效果。 

 

3.                  牆身使用吸音牆紙 

  如果牆壁過於光滑,容易產生回音。建議選用吸音效果較好嘅牆紙,如壁纸、        文化石等,可減少噪音滋擾。

 

4.                  擺放木質傢俱 

        木質傢俱嘅纖維多孔性可以加強噪音吸收,使用軟木地板亦有同樣效果。

回應 (0)
我要發表
user