「誓願」等同「食生菜」?

2016/10/20 08:03:03 網誌分類: 政治
20 Oct

在幾十年公務員生涯中,我都曾經係「宣誓員」。我當時真係覺得誓願好兒戲,即使發假誓,都唔見得有咩嘢後果。

我在私人機構退休後,理論上要等到六十五歲才可取回已供的強積金。但在某幾個因素下,可以取回。其中一個是已達六十歲、並宣誓表示不會再全職工作。我份人忠直,我跟積金局職員講:「幾年咁長,我好難肯定唔會工作喎!」如果有份「垃圾會」筍工,唔駛做咩、淨係開會(人地講嘅咋)都有十萬銀個月,我梗係做啦!

職員:「冇問題架!你宣誓左,如果真係再工作,祇要再供強積金便可。」咁宣誓嚟做咩嘢呀?

又睇吓參選果份「確認書」吖,簽同唔簽又有咩嘢分別?

尋日果個(垃圾會)會議,因建制派離場導致流會,果幾舊嘢未能成功宣誓,真是大快人心。

睇吓呢班友事後講咩嘢?就知道何謂雙重標準咯:

「禎子」:

「議員嘅職責係開會,佢地離場唔開會係不負責任!」咩議員職責淨係開會至咩?唔怪得知佢呢啲無知又白癡嘅廢青都夠膽參選咯!無法啦,香港「損民」何其多!佢響十月十二日第一次「垃圾會」會議有冇盡佢做「議棍」嘅職責,正正經經咁讀完份誓詞?

「仲痕」:

「我的宣誓沒有冒犯任何人(咁即係話你同我、甚至大部份香港人、全球嘅華人都唔係人啦),佢地離場弄至流會,係漠視民意(意思係:佢係民意授權嘅)!」佢得果幾萬票,依家全港有唔少過三十萬人叫佢辭職呀,又唔見佢聽?唔知依家再選,佢仲有幾多票?民意有冇講過支持佢否認自己係中國人,否認香港係中國一部份?佢參選時簽果份「確認書」有冇寫住佢會支持基本法?唔會鼓吹「港獨」?

「逃緊生」:

「佢地離場係粗暴行為!」哈哈!「飯民」未試過離場?「拉布」、「掟嘢」就唔算粗暴?呢啲咩嘢律師嚟?「郁人」掟嘢都判左有罪啦!「條毛」帶埋午餐肉(有晒預謀架!如果掟死人就係謀殺罪)掟人又唔粗暴?「條毛」話人地掟佢先,但我響鏡頭就好清楚咁見倒佢掟人囉!我都話啦,第日開「垃圾會」應該要搜身先入得會議廳。

「少理老鼠」:

「如果俾我再宣誓,我會用正常速度...」哈哈!佢尋日仲話唔知咩嘢叫做「正常速度」,叫人俾指引!何解忽然清醒?有人報夢俾佢?

聽吓班友講嘢,就知咩嘢叫做「祇准州官放火,不准百性點燈亅,又或者「雙重標準」,「又或者律人嚴、律己寬」!

唔知大家有冇留意到,果條「咸蟲」響再宣誓時,亦用表情玩緊嘢!不過,或者係我多心:可能佢控制唔倒自己嘅神經線;又或者佢真係咁樣衰! 

尋日個會,另外有條「蟲」(嘩!依家「垃圾會」真係畜牲、蛇蟲鼠蟻橫行呀)響度將啲「國旗」、「區旗」倒轉嚟擺,真係枉為人師!唔好意思,佢係「理大」講師嚟....唉!「少理老鼠」又係、「一舊雲」又係...咪就係呢班「教棍」攪到教育亂七八糟囉!好彩物以類聚,有仔女都要避開呢間「理工大學」!https://youtu.be/V82DZJZxaDw

同學們:有冇學過「猙獰」呢個形容詞呀?知唔知點解呀?唔知?以下呢張咪名符其實嘅「猙獰面目」囉:

大主席:要做好人,都要睇吓果班係咪人嚟先得架!

回應 (3)
我要發表
2016/10/20 17:37:28 回覆

物必先腐而後虫生,人必自侮而後人侮之!

2016/10/20 14:59:41 回覆

少理老鼠?不要侮辱老鼠!我代表抗議!米奇很可愛架!

立 冬
立 冬 2016/10/20 14:29:12 回覆

朱凱迪個樣真係好得人驚,用面目猙獰來形容佢真係太貼切了!

user