理工大學:應該炒左鄭松泰!

2016/10/21 11:22:30 網誌分類: 時事
21 Oct

前日(垃圾會)大會點算人數期間,報稱為大學講師的鄭松泰,走到其他建制派議員座位,將插在檯上的國旗、區旗繼對倒轉嚟放。

我仲係小學生果陣,如果在上課期間,有學生離開自己座位,走到其他同學仔座位攪攪震,身為教師必定會加以阻止,要佢即時返回座位。如對方不聽,繼續如此行為,少則記過,大則受罰!呢位仁兄聲稱係大學講師,竟然做出一啲連小學生都唔應該犯嘅錯誤,請問:其身不正,焉能服人?佢何德何能存在於教育界?當日,「垃圾會」主席經已多次要求佢停止動作及返回座位,佢仍然繼續此劣行;被主席趕出會議廳亦不聽勸告,這是為人師表應有的表現嗎?

Cheng Chung-tai 2016.jpg

佢將國旗、區旗倒轉,呢啲侮辱國家、侮辱香港嘅行為,身為講師,佢所屬嘅大學應否容許佢留低誤人子弟?其身不正、其令不行!

20161020-Cheng Chung-tai

人誰無過?理論上:過而能改、善莫大焉。當然都要睇吓所犯何事啦!難道殺人放火,道歉就了事咩!但係果位仁兄,不單對自己所犯錯誤全無悔意,還辨稱建制派議員在座位放上國旗、區旗而離席乃不負責任。請問:開緊會行開是不負責任行為,咁佢以後開「垃圾會」係咪會承諾全部出席、全程會議由頭坐到尾(人有三急都響會議廳攪掂)?咁佢所屬嘅大學是否認為此等是非不辨之「教棍」仍然應該留低?

呢輪聽得最多嘅係「道歉」兩字。須知道:人承認自己做錯事、而所犯嘅錯誤又唔係太大,道歉才有意思。當一些人(?)做錯事,但仍然堅持自己正確、仲一直在公開場合堅持己見;這些人(?)即使因為受壓(睇錢份上)而道歉,有用咩?可能呢啲就你人同「畜牲」嘅分別啦!

再者,佢地所犯嘅係嚴重錯誤,更加唔可以道歉就放過!「垃圾會」主席不應亦不能私下輕放----因為佢地所犯錯誤經已冇資格成為「議棍」-----佢地一直做緊同誓詞背道而馳嘅事!主席冇理由/冇權將立法之權交予佢地-----除非佢真係有痛腳俾人揸住。

講緊果兩位衰在辱國在前、呢位姓鄭嘅用行為辱國,其罪相同!所以...

唉!不過,可能「理工大學」全校都係咁嘅信念啦,唔係點解幾個講師(已知嘅,可能仲有好多唔知嘅)都係咁?都好嘅,大家咪當呢間係「垃圾大學」,揀學校果陣敬而遠之囉!

尋晚我地網友聚會(當時天文台掛左三號風球),大家不約而同對今次「垃圾會」流會拍爛手掌,希望下次繼續流會。我:「最好下星期三掛十號風球啦!」

「哎呀大仔」:「咁我地北上個唱咪要取消?」

我:「十號風球「垃圾會」咪取消囉!等佢地繼續做「候任議員」都好。」

「哎呀大仔」:「咁又係!我都寧願取消個唱。」

「阿仔」成日講:唱歌能除百病!

我地寧願同「垃圾會」攬炒!

 

回應 (1)
我要發表
2016/10/21 14:57:20 回覆

你個仔很偉大,為民族大義犧牲唔唱歌一次!但願天從人願,下週三宣布十號風球!等我呢幾晚早些上床揾埋風、雨、雷神一齊開會商量下先。哈哈哈哈哈哈

user