帝苑酒店雅苑座自助餐

2016/10/21 17:42:32 網誌分類: 講飲講食
21 Oct

繼八月尾我地網友聚會,尋晚又相聚食自助餐啦!上次係八大美人(哈哈!自己都忍唔住笑),今次係七仙女!原本即使都係食自助餐,理論上好少翻炒;但係一來上次食過唔錯、二來得悉該酒店慶祝卅五周年七折祇做到十月尾,所以一致贊成去多次。

上次每位客人配給:一隻鮑魚、一隻焗松葉蟹蓋。今次應節:每位配給大閘蟹一隻(有四五兩重)、芝士焗龍蝦半邊。

我地幾個有人好喜歡食蟹(好似我咁)、有人好怕食蟹(好似「阿仔」咁),所以結果我一個人食左三隻!我即時whatsapp俾返左美國嘅姪女話俾佢知:「姑姐食左三隻大閘蟹呀!食完,記得要食藥。」甚麼藥?降膽固醇藥囉!姪女回美前遺憾冇時間請我食大閘蟹,所以我第一時間告知,等佢唔駛心掛掛!

食三隻大閘蟹都飽左八成!

火箭菜,我至愛!啲蝦好鮮甜。

煎羊架:

{#14641959_10154730071584124_4728989930418630742_n[1].jpg}

柑橘檸檬水、橙汁任飲!我地上次試過,一致認同柑橘檸檬水好飲。

響螺燉雞湯,「正」!

紅毛丹:

HagenDaz雪糕,不容錯過!

呢啲甜品係網友嘅:

相對於上次,今次啲羊架差左(上次係即切,今次係煎定放響度),剌身亦冇上次咁好食!

不過,食物選擇甚多,祇因我胃納細,祇淺嘗自己喜歡食嘅嘢---我唔會辛苦自己個肚嘅。

埋單時,酒店送左盒蝴蝶酥($168)俾我地。七個人點分呀?我地敬老,益左阿仔。

回應 (3)
我要發表
2016/10/22 12:34:31 回覆

後來才做的,所以是後(來之)母!😁

2016/10/21 21:20:25 回覆

我係後母!

2016/10/21 19:39:26 回覆

阿媽敬老益阿仔!阿仔老过阿媽,有人会誤以為……

user