港鐵黃埔站

2016/10/25 07:26:32 網誌分類: 時事
25 Oct

紅磡區居民期待已久嘅觀塘延線,於上星期日正式通車,相信最開心莫過於黃埔區居民。理論上,我應該最開心,因為最大嘅出口響我附近,但又唔係直接響樓底---聽講樓底下係地鐵會好嘈!不過,我一向唔太喜歡乘搭地鐵,唔喜歡要上上落落;依家搭巴士既舒服、亦通常有位坐,何樂而不為?不過,有地鐵總好過冇,好似馬時亨話齋:多個選擇都好!

據講何文田站偏離該區屋苑,居民要乘搭地鐵,要行一段頗遠路程,所以即使設有何文田站,對當區居民來講不算方便。

上星期六此兩個港鐵站舉行開放日,供居民參觀。雖然近在咫尺,我冇去。既然第二日便通車,何必多此一舉?

此入口外一片空地,不知遲些會否加設坐椅,方便老人家坐立?對面嘅食肆給圍板遮蔽多時,總算是守得雲開;能否見月?咁就要睇吓佢地嘅食物質素咯!

遺憾嘅係黃埔站內兩邊月台並非打通,假如下雨,也不能通過港鐵站行過另一邊!我初時還以為呢個站會有個地下城,第日可以響下面「濕平」添!

朋友道賀:你間屋仔又升值不少了!

我:講真吖!我都唔想樓價係咁升。而且,要升的話,呢幾年都升左啦!好似股票咁,趁好消息出籠,好容易推低樓價!

地產代理點講:

「有代理指黃埔區住宅租金過去一個月升一成;有對正地鐵出口的食肆,近月業主加租逾5成至逾30多萬元,外圍舊區小店租金更升一倍至12萬元,惟後者未享鐵路人流已結業。商戶指有舊街已被發展商看中重建,住戶商戶隨時面對強拍命運。」

今早出旺角抽血,平日的會搭旺角小巴,預45分鐘,每次必早到;不過,落左車都要行幾個街口。今日試搭港鐵,理論上十五分鐘到油麻地,所以我預左半小時。結果:較預約時間遲左兩分鐘!

因為唔熟港鐵出口,響旺角站出錯左閘,行了不少寃枉路!不過,呢啲係適應問題,與港鐵無關!我唔會咩嘢都委過於人嘅。

回應 (0)
我要發表
user